• Malisen

bt träff göteborg

Hej alla blivade Göteborgsbrudar!

Jag föreslår BT-träff Lördagen den 23/10 klockan 12.00 på Café Bönor & Bagels, Linnegatan 48. Det finns flera bröllopsbutiker i Linne om man skulle få inspiration....

Vad tycker ni?? Om ni har ett bättre förslag, på datum/tid/plats så kläm fram med det

• Svar på tråden bt träff göteborg
  • Anna gbg

Tidigt ute:
    jag har försökt men det får inte plats. Det är för fullt i din mailbox står det...

• Juni-05

Hallojsan

Tack för i Söndags , det var verkligen kanon trevligt. Som sagt tiden gick fort!
    Tack för all info, tur man har er...

Froggy1:Jag lovar att bli dig en trogen kund om du startar eget med ditt flak hi hi

Vi bestämde att nästa BT-träff skulle bli 4/1 2005, hoppas att alla kan då.
    Vad sa vi om tid och plats?

Ha en bra dag!
    Kramelikram L

• Bride2B..

Jag anmäler mig till den dagen då :)

• Kosterbrud

Anna Gbg:
    Skulle du vilja skicka till min mail också? Skulle också behöva lite tips och idéer till vårt festprogram...blir så nyfiken efter allt beröm du fått här på bt
    petra_maria_j@hotmail.com

Himla tråkigt att jag missade det i Söndags men jag följer gärna med i Januari istället!

Kram
    /Petra

• Maj-2005

Hej tjejor,

Söndag var supermysigt....förlåt om jag var något trött efter lördagens galej!
    Jag tror vi sa prel. den 4/1 ev. hemma hos Linda. Hon skulle kolla med hennes sambo. Annars kanske vi kan träffas på stan. Instämmer med Lotta, din häftiga flakbil Froggy åker jag med när som helst...grymt fräckt!
    Kram maj-05

• Brud_2005

Vi sade prel kl 18 den 4 jan. Jag har hört mig för lite på jobbet och det är i dagsläget mycket osäkert om jag behöver jobba eller inte i den veckan... Jobbar jag hinner jag knappt hem till kl 18 och det blir alltför stressigt att ha en BT-träff hemma på kvällen... Vi kanske kan träffas på stan även nästa gång (om ingen annan vill ha BT-träffen hemma hos sig) så kanske vi kan vara hemma hos mig någon gång då jag vet med mig säkert att jag inte kommer att jobba?!

• Anna gbg

Hej tjejer!
    Längtar redan till nästa träff! Jag och min m2b ska ha en bröllopsplaneringsdag imorgon. Det var hans idé så nu kommer han inte undan :) Han tyckte att det var dags att göra ett ryck!
    Vi är bland annat inne på att ha DJ i alla fall... Vi pratade om detta i söndags. Skulle gärna vilja ha lite mer tips och info!

• Anna gbg

Kosterbrud!
    Du har fått mail! Men du måste ta bort det första som jag skickade annars får du inte plats med resten...

Svar på tråden bt träff göteborg