• Malisen

bt träff göteborg

Hej alla blivade Göteborgsbrudar!

Jag föreslår BT-träff Lördagen den 23/10 klockan 12.00 på Café Bönor & Bagels, Linnegatan 48. Det finns flera bröllopsbutiker i Linne om man skulle få inspiration....

Vad tycker ni?? Om ni har ett bättre förslag, på datum/tid/plats så kläm fram med det

• Svar på tråden bt träff göteborg
  • Kosterbrud

Hej på er,

Har varit sjuk ett tag och inte kollat bt på ett tag, så jag har inte ignorerat era frågor om klänningen och så Jag tror att jag kan komma på söndag, så jag lägger också till mig på listan:

anna gbg
    Tidigtute
    Juni-05
    Froggy1
    Brud_2005
    Maj-2005
    Längtansfull
    martins pingla
    brud-05
    solkatt
    Kosterbrud

KRAM

• martins pingla

Anna gbg:

Är lite nyfiken på din klänning som du har köpt på eBay!!!
    Vet inte om du hade med dig bild sist på träffen, det var så många i omlopp...

Om du har möjlighet att visa den här på nätet skulle jag bli glad...vem beställde du den från? Var den så som du önskat?

Jag har hittat en maggie sottero kopia för BARA 100$...så jag funderar på att slå till!

/Kram Jossan

• Anna gbg

Martins pingla:
    Jag provar att lägga ut en länk men jag vet inte om den funkar längre.
    cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll
    Om inte så tar jag med mig bilder på söndag.

Jag skulle inte bry mig ett dugg om klänningen är en kopia! Är det din drömklänning så spelar det väl ingen roll? Jag viste inte ens att M Sottero var ett "märke" när jag köpte den...
    Det är bara att slå till ;)

• Anna gbg

Det funkade tydligen inte längre. Men jag tar med bilder...

• martins pingla

Nej, nej..det spelar ingen roll om det är en kopia...de ser jättefina ut allihop och jag är lite chockad över att man kan komma över en så himla billigt!

Här är i alla fall den jag kollat på:
    cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&category=63851&item=8151038103&tc=photo

fast jag ska ha med knappar där bak istället i såna fall...men jag tycker den e fantastiskt vacker!!!
    100$ från Kina och 11900kr på Tony´s...vad väljer man???

/Jossan

• FROGGY1

Martins Pingla: Hjälp en värdelös matematiker men menar du att klänningen kostar ca 700 kr ??????? ja måste räkna helt galet..........men gu va klänningen var FIN!!!! Helt i min smak. Vill ha nästan exakt lika fast utan axelbanden...Hur länge får du vänta på klänningen?Hade du provat ut storlek innan???hej från mej

• Dallandra

Jag har köpt min klänning från samma säljare och har betalat 1100 kr inkl frakt, underkjol, slöja och handskar, trodde inte heller jag såg rätt först när jag såg priset !

De sydde upp den efter mina mått :)

• martins pingla

FROGGY!:
    Alltså klänningen kostar ju bara 99.99$ och det blir ju inte ens 700kr. Dollarn står ju så himla lågt just nu att man egentligen borde handla flera stycken!

Jag har inte beställt klänningen än men har haft kontakt med hon som säljer dem och jag måste säga att jag har fått väldigt professionellt bemötande!

Vi får prata mer om det när vi träffas på söndag! Ska bli jättekul!

Kramis

• Anna gbg

(Hoppsan, jag var inte färdig där)

Verkligen!! Detaljerna på armarna var så himla fina. Jag förstår inte vad du väntar på ;)
    Har du sedan sett klänningen här i Gbg så tycker jag du ska slå till. Som du själv sa - vem är inte sugen på att spara 11.000:- i bröllops och juletider?!

Svar på tråden bt träff göteborg