• Malisen

bt träff göteborg

Hej alla blivade Göteborgsbrudar!

Jag föreslår BT-träff Lördagen den 23/10 klockan 12.00 på Café Bönor & Bagels, Linnegatan 48. Det finns flera bröllopsbutiker i Linne om man skulle få inspiration....

Vad tycker ni?? Om ni har ett bättre förslag, på datum/tid/plats så kläm fram med det

• Svar på tråden bt träff göteborg
  • C.A

Lördag 4/12 och Söndag 5/12 ser båda ut att funka för mig!

Kram CA

• Lindilus

Hejsan!

En liten uppdatering av listan:
    (5/12 kl 14.00)

Tidigt ute
    Kosterbrud
    Brud_2005
    brud-05
    lindilus
    längtansfull
    juni-05
    froggy1
    C.A
    Maj-2005

Ska bli skojigt!

KRAMISAR
    /Lindilus

• Bröllopstokiig

Hej pa er!

Jag ar en tjej som ska gifta mig den 6/8-05. Jag hade jatte garna velat folja med pa BT-traffen nu 5/12, men jag ar tyvarr inte i Sverige da.
    Men jag hoppas att det kommer att bli fler BT-traffa langre fram.

Det ar valdigt frustrerande att inte vara hemma i Sverige nu sa vi kan fa borja planera varat brollop. Tur att man kan lasa och fa lite tips har pa BT under tiden.

Kram Patsa

• Malisen

Hej Hej!

Jag följer gärna med 5/12. Uppdaterar listan;
    Tidigt ute
    Kosterbrud
    Brud_2005
    brud-05
    lindilus
    längtansfull
    juni-05
    froggy1
    C.A
    Maj-2005
    Malisen

KUL!!!

• Dallandra

Jag ska på kalas den 5/12 men jag vet inte tiden än. Ska kolla upp det snarast!

Hoppas det inte krockar *håller tummarna*

• Anna gbg

Jag vill åxå följa med!!! Jag kan både 4 & 5 december.
    Frågan är - kan vi vänta så länge... hade varit kul med den träff i november...

På tal om bröllopsmagasinet
    Nägon som är sugen på att gå på bröllopsmässa i februari? Jag kan inte bärga mig! Det ska bli så kul!!
    Jag var på matmässa där idag och jag kunde se framför mig när alla utställare istället är fulla med klänningar, skor, ringar, blommor, frackar, dukningar - you name it!!!

• martins pingla

Hallå, hallå!!!

Jag kommer oxå den 5:e!!!
    Ska bli jättekul att träffa Er alla igen.

Anna gbg
    Jag va på mässan i år och det va tokmycket folk, men ändå så himla kul att bara se allt och få lite inspiration.

Igår satte jag mig och fixade & trixade lite på inbjudan...det börjar likna ngt nu. Gjorde även ett eget monogram, som faktiskt blev riktigt skapligt.
    Jag och sambon hade lite bröllopssnack över middagen igår och fick faktiskt gått igenom några av de mååååånga punkterna.

Bröllopsmagasinet igår innehöll ju mängder av vackra klänningar! Jag tror att jag har hittat min drömklänning. Jag har dessutom hittat den på nätet för en rimlig summa. Men frågan är om man VÅGAR köpa den via internet????Ngn som har erfarenhet av det?

Jag uppdaterar listan:
    Tidigt ute
    Kosterbrud
    Brud_2005
    brud-05
    lindilus
    längtansfull
    juni-05
    froggy1
    C.A
    Maj-2005
    Malisen
    Martins pingla

Kram på er alla!
    //Jossan

• Längtansfull

Har shoppat loss idag

Köpte Bröllopsmagasinet och efter det gick jag och fästmannen till inex. Nu har vi köpt allt papper till inbjudningskorten. Har redan börjat lite, tar med mig ett ex när vi träffas!

• C.A

Klart man väntar till bröllopsmässan i februari! Vart dock lite besviken över årets upplaga. Det är bara att hoppas att det blir bättre nästa år.

Kram CA

• Anna gbg

Jag kan också. Både 4:e och 5:e
    Så nu är vi:
    Tidigt ute
    Kosterbrud
    Brud_2005
    brud-05
    lindilus
    längtansfull
    juni-05
    froggy1