• wienerwaltz

Jag älskar dig för att...

Jag har efter tips här inne, börjat på en bok med olika anladningar till att jag älskar min man.
    Vi har redan gift oss, så någon morgongåva är det inte.
    Men jag skulle vilja ge honom det här i alla fall.
    Men efter 36 punkter tar min fantasi slut.
    Hjälp!
    Det finns säkert 100 anledningar till, men jag har kört fast.

• Svar på tråden Jag älskar dig för att...
  • Pa´sHeffaklumpan

Jag älskar dig för att du följde med på Money Brother på Gröna Lund trots att du sen fick stress till jobbet....

• Pa´sHeffaklumpan

"stressa" skulle det ju vara... Börjar bli trött o inte får jag åka hem förns 01.45........

• wienerwaltz

Jag har problem med att hitta en lagom stor bok med blanka sidor.
    Antingen är det linjerade blad, eller så är det för få sidor.
    Någon som har tips?

• *Juniphé*

Bokia
    Akademibokhandeln
    Åhlens

• tullo

åh vad underbart! jag har låååång tid på mig tills jag ska gifta mig iom att jag är 17 år men min pojkvän ska minsann då en liten bok i present! tack för underbart tips!

• *Juniphé*

Min man fick boken redan igår. Vi hinner inte fira på onsdag, och igår hade vi öppnat en flaska vin och satt och mös... och då tycte jag att det passade bra.

Han grät som värsta Niagarafallet... åsså ett skratt emellanåt Å då var jag där och frågade:
    - Vad skrattade du åt? Berätta...
    - Ha ha ha... trots mina äckliga pruttar...

Han sa att detta var den finaste present han någonsin fått. Han var så chockad över hur mycket jag hade skivit egentligen. Han tippade på bara några sidor... men han grät bara ännu mer när han insåg hur mycket jag jobbat med den.

Ja, jag grät också... hade på något sätt varit rädd att han inte skulle uppskatta boken så mycket som jag hoppades på... Men jag blev glatt överraskad Det rann floder ner för mina kinder också...

sedan somnade vi rödgråtna och lyckliga i varandras armar

Det är underbart att älska och att älskas!!!

• agnelia

*Juniphé*,
    åh vad härligt!! Blir ju lite rörd jag också...

Ser fram emot att få börja skriva på min bok och sen få ge den till min då nyblivna man!

• Pa´sHeffaklumpan

*juniphé*:
    Kul att han uppskattade boken Antar att den redan är hans favobok alla kategorier

• Lottiz

ÅÅÅHHH vilken idé!!! *blöt i ögat* Perfekt 1-årspresent i maj när vi ska fira 1 år som äkta makar ju!!! *börjar fnula på anledningar redan nu* Och så undrar folk varför man hänger kvar på BT fastän man redan är gift... VAR skulle man annars få såna här underbart bra idéer ifrån??!!
    Love U girls!!!

Svar på tråden Jag älskar dig för att...