• wienerwaltz

Jag älskar dig för att...

Jag har efter tips här inne, börjat på en bok med olika anladningar till att jag älskar min man.
    Vi har redan gift oss, så någon morgongåva är det inte.
    Men jag skulle vilja ge honom det här i alla fall.
    Men efter 36 punkter tar min fantasi slut.
    Hjälp!
    Det finns säkert 100 anledningar till, men jag har kört fast.

• Svar på tråden Jag älskar dig för att...
  • anneri

"Älskling,du är BÄST! Fantastisk på alla sätt o vis,rolig, snäll,söt,go,charmig, sexig,välklädd,engagerad,smart,snygg,lyhörd, ambitiös,småskäggig,duktig, cool,verbal,gosig,superb,mjuk,godluktande,galen,åtråvärd-du anstränger dig för min skull-gör vår vardag till fest-du är perfekt för mig o du är MIN!"

Den här texten gav jag till min kille..Det är (tyvärr) inte jag själv som har skrivit den ursprungligen,men jag tycker att den beskiver honom jättebra!
    Lite inspiration kanske.. :)

• 2005maj

ja den var bra.

jag her en till
    kom på den i morse

älskar dig trots att du lämnar skägget kvar i handfatet

det kan göra mig toooookig

• zera

Brud aug 2005

Köpte den boken med ett silverhjärta på Åhlens, blir fint när man skrivet med silverpenna

• fruSolli

skriver ni en eller två anledningar per uppslag? allså satt det blir en på varge sida om uppslaget eller bara på höger sida? jag kan inte bäsemma mig!
    tänk om täxen syns igenom på sidorn...

hur ha ni gjort?

• Pa´sHeffaklumpan

Jag har skrivit en anledning på varje uppslag, höger sida. Tyckte att det skulle bli för "plottrigt" annars

• Julibrud 40+

skulle lära mig att stava först

• fruSolli

Julibrud 40+: men du har knappast en mental förmåga över 4år! fy fan för folk som inte kan låta bli att håna andra för deras handikapp! skulle du vara i närheten så vet jag inte vad, tror du någonstans långt in i din skalle att jag vill stava fel????!
    ha inte jag rätt att få tänka och tycka på sånna här forum? har jag mindre rättigheter som människa för att jag inte kan stava???
    man får inte slå barn och det är inte tillåtet att ge sig på folk för att de har handikapp, är av annan nationalitet eller är i någon slags minioritet. och när i helvete tror du att det är okej att hoppa på mig och sätta mig på stupstocken!
    fy fan!!!

• Pa´sHeffaklumpan

FrökenEmelie: Personligen så anser jag att alla har rätt att skriva inlägg vare sig man behärskar det svenska skrivspråket till fullo,personer med läs & skriv svårighetet har samma rätt att mötas av respekt som alla andra.

Kanske att julibrud40+ avsåg att skämta och det hela misstolkades ??

• Julibrud 40+

ja, jag skojade till det - och tänkte mig inte för - skäms, förlåt!

• Tant Pernilla

För att svara på din fråga, frökenEmelie, så tycker jag att du bara ska skriva på ena sidan i boken.

Jag använde bara högersidorna. Även om bladen var tjocka i boken jag hade och pennan inte gick igenom, så tycker jag att det känns lite lyxigare!

Dessutom så behöver man bara komma på hälften så många anledningar...

Svar på tråden Jag älskar dig för att...