• wienerwaltz

Jag älskar dig för att...

Jag har efter tips här inne, börjat på en bok med olika anladningar till att jag älskar min man.
    Vi har redan gift oss, så någon morgongåva är det inte.
    Men jag skulle vilja ge honom det här i alla fall.
    Men efter 36 punkter tar min fantasi slut.
    Hjälp!
    Det finns säkert 100 anledningar till, men jag har kört fast.

• Svar på tråden Jag älskar dig för att...
  • 2005maj

var på ett litet åhlens , hittadeingen fin bok:( åker in till stan i morgoon o kollar

• 2005maj

var har ni hittat era antecknings block.

jag skulle vilja ha en svart med svarta sidor

monica

• fruSolli

Pa´sHeffaklumpan och Julibrud 40+: jag överreagerade lite förlåt! jag har fått så mycket kommentarer och det är knäckande för jag vill verkligen kunna stava. när jag var mindra vågade jag knappt skriva alls så folk skulle se de för jag fick så mycket komentarer så det knäkte mig.
    som sagt förlåt att jag vart så arg. om jag kunde så skulle jag inte stava fel!

jag ska skriva med i min bok att: jag älskar min sambo för att han uppskattar vad jag skriver även fast jag stavar fel jämt :) och för att när jag skriver vitiga saker så korekturläser han till mig och rättar fel och ändrar konstiga meningar

• Pa´sHeffaklumpan

FrökenEmelie:
    Utmärkta anledningar att skriva upp, visst är det underbart att bli älskad för just sina "svagheter" och få stöd/uppmuntran av sin älskling i just dom situtionerna.
    Det är ju hur lätt som helst att älska någons "positiva" sidor, det speciella är när man äntligen hittar någon som köper "hela paketet" med både för o nackdelar - det är kärlek

• Julibrud 40+

Jag skulle önska att min man skrev "jag älskar dig trots att du släpper ifrån dig grodor ibland"

• Brud aug 2005

Zera,
    jag som var på Åhlens i Västerås, men de hade ingen sådan bok! Typiskt.... har du köpt din i Sthlm eller?

• jessy

Gud vad glad jag skulle bli om jag fick en sådan där bok!

• janos

Jag älskar dig för den omtänksamhet och den värme du ger mig

• Pa´sHeffaklumpan

Jag älskar dig trots att du har väckarklockan på "repat" i över en timme innan du masar dig upp ur sängen.....

• jessy

Pa´sHeffaklumpan

Den där skulle jag sätta som nr 1 om jag skrev en sådan här bok..

När klockan är 04:00 och väckarklockan börjar ringa och sen repeterar det var 10 min i en timma innan han går upp för att duscha och då glömmer stänga av så 10 minuter senare väcker den mig igen och jag förbannad, sur, grinig måste kliva upp ur sängen och stänga av skiten.. *skratt*

Svar på tråden Jag älskar dig för att...