• gb75

Är det några som ska gifta sig i Augusti 2005???

Hejsan alla!
    Skan ni gifta er i augusti 2005??? Hör av er i så fall det vore kul om vi kunde byta ideer och tips. Själv har jag lite svårt att bestämma mig om ett bra färgtema. Jag vet att jag vill ha ljusblått, men vilken färg mer??
    Vi bor strax utanför Norrköping och ska gifta oss i Kuddby kyrka. Men det spelar ingen roll var i Sverige ni bor, jag vill höra i från er alla Augisti 2005-brudar!!
    Må så gott!
    Planera lugnt. Vi har ju ett helt år på oss!!!

• Svar på tråden Är det några som ska gifta sig i Augusti 2005???
  • Nosen*

19 Juni för min del. Åh så blir det bröllop 6/8 - 05

• utlandsskånska

Det kanns ju iallafall bra att vi tanker pa brollop i augusti efter forlovning i juni... det innebar ju att vi maste ha planerat bra ;)

ibland kanns det lite jobbigt att sitta i spanien och planera pa distans,sa det ar skont att man hittat BT...:)

• HelleBelle

Ja så mycket tips och ideer man har fått här! ovärderligt!

Ska betala min slöja på fredag.

• utlandsskånska

oj, du verkar ha kommir langt! jag vet inte var jag ska kopa min klanning, har eller i sverige... ska kolla har och i jul tittar jag rint i sverige och sen far jag bestamma mej!

• miks

HelleBelle!
    Vi förlovade oss oxå den 21 juni i år! Hur gick det till när ni förlovade er? Min m2b friade i en jacuzzi i Banff som ligger i klippiga bergen i Kanada! Kunde inte bli mer romantiskt! (stolt )Han hade fixat ringar och allt och jag blev så överraskad och lycklig så tårarna sprutade! Vi ska gifta oss den 13 aug-05.

• HelleBelle

Miks; Vi åkte ut till sjön där vi blev ett par och hade pick nick, sen bytade vi ringar och ängnade dagen åt varandra. När kvällen kom bjöd vi in föräldrarna på kaffe och våfflor. Underbar dag.

Utlandsskånska; Jag har snart alla kläderna klara mina och hans, vet hur tryck sakerna ska se ut och har skrivit fest och kyrkobladet och sparat det i datorn. Det som stressar mig nu är att vi INTE satt något datum! Min blivande tycker det är tidigt att börja nu. Han vet inte att mina kläder också är klara!! ;) Hans köpte vi på blocket på en annons som inte gick att missa.

• Hollie

Hej brudar!

Här är en augustibrud till, 13/8 är det dags, längtar så!

Kyrka och festlokal är bokade och tärnor, bestman och fotograf utsedd och påtalade.
    Så nu kan man luta sig tillbaka och verkligen tänka (planera) på hur det ska bli.

• Eppika

Vi ska gifta oss den 27 augusti i Nyköping

Vi bor i Jakobsberg (Sthlm) men min sambo kommer från Nyköping. Förhoppningsvis är det lite billigare med lokal där odyl och inte lika fullbokat som här i Sthlm.

• hipsterlillamy

Här är en till som gifter sig då!
    Den 27/8 i Umeå!!
    Kyrka + prälle bokad!!

• Kaktus31

Vi ska också gifta oss i aug....något speciellt datum är inte in bokat efter som vi måste vänta på klartecken från den ena prästen...ska ha två präster en kvinnlig och en manlig

Svar på tråden Är det några som ska gifta sig i Augusti 2005???