• gb75

Är det några som ska gifta sig i Augusti 2005???

Hejsan alla!
    Skan ni gifta er i augusti 2005??? Hör av er i så fall det vore kul om vi kunde byta ideer och tips. Själv har jag lite svårt att bestämma mig om ett bra färgtema. Jag vet att jag vill ha ljusblått, men vilken färg mer??
    Vi bor strax utanför Norrköping och ska gifta oss i Kuddby kyrka. Men det spelar ingen roll var i Sverige ni bor, jag vill höra i från er alla Augisti 2005-brudar!!
    Må så gott!
    Planera lugnt. Vi har ju ett helt år på oss!!!

• Svar på tråden Är det några som ska gifta sig i Augusti 2005???
  • MrsFinally

Jag & min sambo planerar bröllop den 6/8 2005 i Stockholms området. Men ännu är inget riktigt bestämt då vi kan ej boka kyrkan förrän i november...
    Jag är väl den enda som längtar till november i denna sommarvärme, haha.
    Vinrött skulle jag vilja ha som färgtema, men frågan om det är en passande färg i början av augusti? Men det är min favoritfärg, och min sambo ser så bra ut i den färgen.

• gb75

Hejsan alla blivande fruar!!!
    Vad kul att det är några stycken som svarat. Hoppas vi kan byta ideer och tips om allt som hör bröllop till.
    Vissa av er tjejer verkar ha hunnit långt med planeringen. Jag själv har fastnat på mitt färgtema. Tjejer, vad sägs om ljusblått, ljuslila och vitt?? Jag vet inte, tycker det är svårt. Kanske ljusblått, ljusgrönt och vitt?????
    Nä, nu får jag ge mig. Jag vet att jag vill ha ljusblått i alla fall. Det är ju en bra början.... Snälla ni ge mig några bra tips.
    I går satt jag och skrev gästlistan, vi blir nog ca 50 personer. Så nu är det gjort i alla fall.
    Jag skriver en tenta om en vecka så, jag kommer att vara lite frånvarande från den här sajten. Men efter den 16.e augusti är jag här och hänger igen...
    Må så gott alla!
    Kram gb75

• Hermione

Hej alla augustibrudar!
    Jag ska gifta mig den 13 augusti, kyrkan bokad, lokalen nästan klar och färgtemat är bestämt. Vi kommer att köra på blått och silver, har inte bestämt någon nyans på den blåa färgen, vet inte om det behövs. Vad tycker ni, ska man göra det? Kul att vi kan utbyta lite idéer!
    Gb75, jag tycker nog personligen att ljusblått, ljuslila och vitt är snyggare än ljusblått, ljusgrönt och vitt. Hoppas att tentan gick bra och att du kan återgå till bröllopsplanerandet snart igen

• HannaK

En till här! Vi gifter oss den 6 augusti 2005. Än så länge är bara festlokal bokad, resten ligger och gror i våra huvuden :)

• AALF

Hej tjejor!

Vi är fler som gifter oss i augusti nästa år. Kikar ni runt bland lite äldre trådar så hittar ni oss. Vi börjar bli ett ganska stort gäng nu. Jätte kul!! Jag gifter mig den 20 augusti i Tyresö Kyrka. Vi har kyrkan och lokalen bokad. Klänningen, caketopper, strumpeband, sprit (öppen bar) och gästbok inhandlade. Många av planerna och funderingarna är fastställda. Vi har gjort mycket av festprogrammet och inbjudan hemma. Nu är det bara att vänta medan man låter fantasin flöda

• Pia Brud 6/8 -05

*knackar på dörren & tittar in*

Får jag va med?
    Jag ska gifta mig 6/8 -05 i Siljansnäs.
    Kyrkan bokad!
    Färgtemat lutar åt silver/creme.
    Räknar med 80 gäster!
    Ska bli jättespännande

• Hermione

Är det någon som har bra länkar till var man kan titta på klänningar på nätet?

• Millemo

bridesave.com

Det är en jättebra sida, massa klänningar till bra pris. Vad jag läst här på BT är det en bra sida, seriös, jag har själv surfat runt lite och det finns ju hur mycket som helst!!

Fast för egen del lutar det nog att få klänningen uppsydd - men jag kollar in hur de olika modellerna ser ut!

• Meddelande borttaget
  • Cassandra

Vi gifter oss den sissta helgen i Agusti är det tängkt. Jag har redan börjat inhandla saker min klänning, vår dotters klänning mina underklädder. Jag ska till London den 25 så det kanske blir något mer där. Jag tror det ät bra att sprida ut utgifterna, bå känns det inte lika mycket.
    Vi har bestämt oss för ett slott och väntar nu på att få komma och titta.

Svar på tråden Är det några som ska gifta sig i Augusti 2005???