• gb75

Är det några som ska gifta sig i Augusti 2005???

Hejsan alla!
    Skan ni gifta er i augusti 2005??? Hör av er i så fall det vore kul om vi kunde byta ideer och tips. Själv har jag lite svårt att bestämma mig om ett bra färgtema. Jag vet att jag vill ha ljusblått, men vilken färg mer??
    Vi bor strax utanför Norrköping och ska gifta oss i Kuddby kyrka. Men det spelar ingen roll var i Sverige ni bor, jag vill höra i från er alla Augisti 2005-brudar!!
    Må så gott!
    Planera lugnt. Vi har ju ett helt år på oss!!!

• Svar på tråden Är det några som ska gifta sig i Augusti 2005???
  • lillsmurf

Hej gb75!

Jag och min m2b gifter oss den 19 augusti 2005 i Hedvig Eleonora kyrka i Sthlm! Det finns många trådar igång här på forumet för augusti 2005 brudar, det är bara att hoppa in i vilken som helst verkar det som!

Vårt färgtema kommer att vara vitt, olika nyanser av grönt samt silver!

Hur långt har du kommit i planeringen för övrigt?

• galadriel78

Hejsan på er!

Här har ni ett brudpar till i augusti 2005, 13 augusti närmare bestämt och vi håller hus lite utanför Växjö i Småland.

Har kommit rätt ok i planeringen tycker jag för att vara ute i god tid. Plats för vigsel är bestämd, fått budget av föräldrarna så vi vet hur många gäster vi kan bjuda. Gästlistan är klar och vi vet vilken vigselförrättare vi vill ha ( borgerlig vigsel).

Hör gärna av er!! / galadriel78

• Emiliasmamma

Hej,

vi ska gifta oss i mars 05 och har precis bestämt färgtema, vi ska köra på blått, vitt och silver!

• Marilynmoo

Hej!

Jag ska gifta mig den 6 augusti 2005 i Borås. Vi har bokat kyrkan och har börjat kolla gästlista. Färgtemat blir nog lila och grönt. Det är skönt att ha gott om tid.

• Brud aug 2005

Hej!
    Jag ska gifta mig den 20 augusti 2005!!! Trodde verkligen att det bara var jag som var ute så här långt i förväg. Får nämligen höra det från alla runt omkring!!!
    Vi har bokat Skerike kyrka i Västerås. Lokal är bokad, klänningen har jag redan hittat (men får inte boka den förren i oktober), menyn är bestämd, budget satt, gästlistan skriven.....
    Och färgtema bestämt: jag ska ha lila och lite rosa (min karl är inte så förtjust i färgen rosa!), tvekar sedan på om det ska vara silver eller guld detaljer...lutar åt silver!!!!

Hoppas verkligen att vi kan fortsätta hålla kontakten så här :)

• Millemo

Vi ska förmodligen gifta oss sista helgen i augusti eller första i september, 2005.

Vi tänkte 3 september först, men ska nog ändra oss.. Lite svårt att bestämma sig.

Vi bor iallafall i Göteborg och jag utbyter gärna tankar, ideer och funderingar med någon. Det spelar ingen roll vart Ni bor - bara skönt att slippa tjata hål i huvudet på Han...

millemo1978@yahoo.se

• miks

Jag ska gifta mig 20 aug -05! I växjö eller i göteborg. Jag är född i växjö och bor i gbg, helst i götet om vi hittar en fin lokal. Jag trodde bara det var jag som var ute i så här god tid! Det känns som en hel evighet tills dess.. Hur långt har ni kommit i planeringen? Om jag ska va ärlig så kan jag inte slita mig från BT.. Jag tittar på allt! Klänningar, blommor, frisyrer, skor, lokaler, kyrkor, tiaror mm,mm.... Har inget bestämt dock. Visst är det roligt och spännande! Vi har nog ockå lite problem när det gäller färgtema, jag ääälskar nämligen rosa, dässvärre gör min pojkvän det heller.. Det blir iallafall vitt och silver men jag skulle vilja ha lite färg också. Någon som har tips??
    Ha det bra september-05 brudar!

Oj, va mkt ja hade att skriva..

• Bride2B..

Vi kanske gifter oss i augusti, den 27:e... eller så blir det den 3:e september.. Vi gifter oss i Göteborg, vet ej vilken kyrka eller så för vi har inte bokat än.. :-P Vi/Jag vill ha färgteman vit, mörk/vin rött och lite guld (inte säkert). VI har inte sparat något ännu så det är lite kris... kramis

• Meddelande borttaget
  • Marilynmoo

Nästa helg ska vi med föräldrarna och titta på kyrkan. Vi ska kolla på några festlokaler också. Det är så kul att planera. Vi ska nog göra inbjudningskorten själva och trycka upp kyrprogram mm. Kul med lite pyssel! Hur går det för er andra?

Svar på tråden Är det några som ska gifta sig i Augusti 2005???