sex!!! Hur ofta????
Hej!!! Hur ofta (i snitt) har ni sex??? Vi har knappt 1gång i veckan och är under 25år. Skandal!!!! eller?????
Hej!!! Hur ofta (i snitt) har ni sex??? Vi har knappt 1gång i veckan och är under 25år. Skandal!!!! eller?????
anjisen,
pessar kanske vore något? Det är ju inga hormoner alls, bara spermiedödande medel.
Eller kopparspiral?
Har försökt sätta in kopparspiral ett par gånger nu men det går inte Pessar tycker jag verkar krångligt, men det kanske det inte alls är...
anjisen:
har du kollat upp p-datorn, verkar det som ngt för dig?
Kanske är värt att pröva, men den verkar ju också rätt omständig Verkar svårt att behöva kissa vid rätt tidpunkt hela tiden.
Jag och min älskade har sex så mycket som vi kan. Jag har haft mycket problem med svampinfektioner och går ibland långa perioder utan sex, men oftast har vi sex 1-2 gånger om dagen. Kan inte hålla mig borta från honom. När det vill till för tentaplugg och man skaffar bebisar och dyl tar det givetvis mkt tid från sexet, men när ingen av oss har nåt bättre för oss så älskar vi (vad är bättre än att älska förresten)
Hade sex (vaginalt) i september och oralt i mars....
Inge skoj just nu.. och bättre lär det väl inte bli...
pumpa,
har du en man/ pojkvan?? Det later som otroligt lite, men...
jag tror pumpa är en kille? Ja, vad är fel?
Finns väl inget som är fel? Finns inget som är onormalt. Bara man är nöjd med sexlivet. Fast är man inte nöjd med det, så kanske man ska göra något åt det :)
Divina
Hoppas du ser detta fastän det var längesen du skrev i den här tråden...
Jag har det också så, ibland, när vi håller på länge kan det börja svida under tiden också... men för det mesta är det efteråt... Och stannar han kvar i mig efteråt kan det börja svida hysteriskt... är det så för dig med? (pratar efter EN gång nu...)
För övrigt så har min sambo och jag sex sällan. Snittet ligger kanske på 1 gång per månad. Men jag älskar honom hur mycket som helst ändå och jag äääälskar att somna i hans famn... nästan bättre ibland, jag menar då svider det ju inte i alla fall... :)
jepp Pumpa är en kille på 39 bast.
Just nu är det lite kinkigt på den erotiska fronten hemma ( kan det bero på småbarn :D )Frugan fick en hiskelig sexlust då hon var på smällen men sen vart det sämre. Visserligen har jag full förståelse för att hon inte har den lusten nu. Men å andra sidan är det jobbigt att det inte funkar så bra nu. Jag försöker att inte hetsa henne men ibland när det rinner till i påsarna kan det bli jobbigt att i längden bara ha umgänge med Lena Handén. Fröken höger även kallad. Men vi får se vad som händer. Eventuellt vill hon prova p-piller med hormon i som ska kunna öka lusten. Hade gynekologen sagt. Vad vet jag . Allt brukar ordna sig.. :D
Lena Handén , hahaha, den var braaaaaa !
Pumpa, hoppas det löser sig, förstår att du är trött på Lena!
Det vore väl toppen om hon kunde komma iväg och snacka med någon om det. Naturligtvis ska man inte stressa fram ett sexliv efter ett graviditet, tvärtom men ett år... Nja, det är ju så mkt viktigare för realtionen med ett fungerande sexliv än vad man tror. Det skapar ju en närhet som heter duga också!
För egen del så är vi inne i en "upperiod", kändes dumt att dravla om detta i inlägget till Pumpa, som om det är bättre nu...
Förrförra veckan fick vi inte till det på hela veckan, förra veckan nästan varje dag och sedan ett nyförvärv i fredags så kan vi inte hålla oss ifrån varann. Synd bara att man måste jobba.
Pumpa, se tråden "kittlare" här, det kanske kan vara ngt för frugan?