• Becky 81

sex!!! Hur ofta????

Hej!!! Hur ofta (i snitt) har ni sex??? Vi har knappt 1gång i veckan och är under 25år. Skandal!!!! eller?????

• Svar på tråden sex!!! Hur ofta????
  • Arwen77

Hittills har vi nästan bara setts på helgerna, men om en vecka flyttar vi ihop..På hegerna har det blivit mellan 2 å 5 ggr....får väl se hur det bir när vi flyttar ihop...hehe

• Missen2004

Nessie:

Läste att din man är diabetiker och att ni därför inte kan ha sex så ofta.
    Min bästa väninna har också diabetes, men hon och fästmannen har 6 ibland flera gånger om dagen! Hon har aldrig sagt något om att diabetes skulle förhindra sexliv - för skulle det vara farligt för en diabetiker att ha sex ofta, så skulle hon nog ha dött vid det här laget

Nej, tror nog att din man nog L J U G E R Sorry, men det är sanningen om saken!

• Missen2004

Låt mig tillägga till mitt föregående lilla svar att min väninna haft diabetes sen hon var liten och har en mycket svår diabetes.. så hon har alla problem som man bara kan ha när man har diabetes som värst. Men några problem med sexet har det aldrig varit - och skulle man be henne att minska, så skulle hon nog hellre dö än lägga av.

• Lill Anna

Missen2004..
    Det är väl en viss skillnad mellan män och kvinnors fysik. En man med dålig cirkulation, som diabetiker ofta har, har svårare att "få upp den", vilket en kvinna aldrig har.. Det kan stämma.. Men att det skulle leda till döden har jag aldrig hört..

Min älskade är diabetiker, han har också en mycket svår diabetes (insulinresisten diabetes) och han har aldrig haft problem med sex förutom nu när han fått nervskador pga diabetesen och får äta alla möjliga tabletter som tar bort sexlust och matlust..

• Missen2004

hmmm..då måste det hela nog också ha något med ålder att göra också. Kanske allt fungerar bättre när man är ung? Min väninna är 21..och din man är nog något äldre än det, skulle jag tro.

• Lill Anna

Min sambo är 27 så han är inte så gammal..

• lycka-79

Jag och min pojkvän är relativt nykära, så vi har inte kommit till den där svackan där sexet minskar ännu... Men iof så tycker håde han och jag om att ha sex varje gång vi ses (vi bor inte ihop), så vi får väl se hur det blir. Men mitt svar blir iaf, utifrån hur det ser ut nu och hur mina tidigare förhållanden var, mellan 3-10 ggr/vecka.

• Jennifer E

Det varierar såklart men tre till sex gånger i veckan tror jag.

Jag fattar inte heller hur ni kan ha sex uppåt sju gånger per dag! Jag får "skavsår" efter två...

• citronisen

När vi fortfarande pluggade och hade mer tid hade vi sex minst en gång/dag. Nu när vi jobbar blir det oftast inte fullt så ofta. Däremot har vi börjat ha sex längre och längre. Vi håller ofta på i 2-3 timmar nu, vilket vi aldrig gjorde tidigare. Tekniken har alltså utvecklats över åren... Sett i minuter eller timmar(!) har vi nog sex mer än någonsin!

• madelyn

Vi har sex ungefär 1 gång i veckan.. ibland mer sällan än så.
    Jag tycker det känns jättetrist men är oxå trött på att försöka få till det hela tiden. Skulle gärna se att min man tog iniativet nån gång oxå..

Svar på tråden sex!!! Hur ofta????