• Becky 81

sex!!! Hur ofta????

Hej!!! Hur ofta (i snitt) har ni sex??? Vi har knappt 1gång i veckan och är under 25år. Skandal!!!! eller?????

• Svar på tråden sex!!! Hur ofta????
  • Miniängeln

Vi har s*x 3-4 ggr per vecka. Många av dessa är lite "slentrianmässiga" och inte alls så heta eg men sköna och mysiga snabbisar.

2-3 ggr per månad kanske vi orkar med lite "långisar".

Jag är fullt nöjd med det, ibland önskar jag bara att jag fick org*sm oftare.

• DramaQueen

Det är så olika. Går i olika perioder. I början var det uppåt 15 gånger i veckan, sedan blev det färre, ca 5 gånger i veckan. Ett år in på förhållandet hade vi sex 5-10 ggr/vecka, sedna blev det mindre. Nu har vi varit ett par i fem år och det är fortfarande olika, vissa veckor blir det 5ggr, andra ingen alls. Men i snitt så är det väl en 1-2ggr per vecka. Vissa gånger håller vi på i tio minuter, andra i två timmar. Huvudsaken är att båda är nöjda. Fast det är ju klart, båda önskar att vi skulle orka oftare eftersom det är så härligt. Men ofta orkar ingen av oss ens ta något initiativ. Men den som gör det blir sälllan besviken.

• Stjärna

hmmm... tror också, som ovanstående att det har att göra med hur länge man varit ett par.

Vi har varit ihop i lite mer än 5 år och har sex ca 1-2 gånger i veckan. Tror att vi har det ungefär lika ofta som den övriga bekantskapskretsen. Tror att med all den stress och press som finns, karriär, studier, träffa folk, träna osv osv så är man oftast för trött och uppe ivarv. Vill jag ha något på kvällen så är det för det mesta ömhet.

• Jisan

Vi har det i snitt kanske...typ 2-3 ggr i veckan...men det går i vågor, ibland jämt flera ggr om dagen, ibland går det länge mellan gångerna!

• Becky 81

åh,tack för svaren!!!! Då kan jag känna mig lite normal nu i alla fall.

• Rebelle

I början av vårt förhållande hade vi sex väldigt ofta, i snitt 3-5 gånger om dagen men det hände ganska ofta att det blev mer än 5 gånger också. Mina p-piller gjorde dock så att jag fick sköra slemhinnor, vilket utvecklades till vaginism, så samlag kan vi inte ha så ofta. Men sex blir det väl i snitt 1-2 gånger i veckan...ibland mer ibland mindre. Anser inte att det är något som helst konstigt med det, och jag är ändå under 20. Ens lust till sex är olika, sådant får man acceptera.

• Fru ström 21/8 -04

Just nu har vi sex varje dag har en sånn period vilket är härligt :)annars typ 2-4 ggr i veckan.Det e olika.
    2 veckor är det längsta vi varit utan sex beror oftast på stress,mens,eller mycket jobb sånna grejer man blir trött av.
    vi är 25 år ,tillsammans 5 år å 7 mån .
    man måste respectera när man inte e på samma lust nivå man får låta den andra visa lust när den e redo igen , inte stressa fram de känslorna för då kan det bli pannkaka av det :)

• vickan2

En gång i veckan räcker bra för mig.

• Sarge

4-5 ggr i veckan snittar vi på...fast detdär går ju upp & ner...

• aco

Har varit tillsammans ett ar och trappat ner fran 7/dag till 7/vecka... Och det är fortfarande hääääääääääääääärligt!

Svar på tråden sex!!! Hur ofta????