sex!!! Hur ofta????
Hej!!! Hur ofta (i snitt) har ni sex??? Vi har knappt 1gång i veckan och är under 25år. Skandal!!!! eller?????
Hej!!! Hur ofta (i snitt) har ni sex??? Vi har knappt 1gång i veckan och är under 25år. Skandal!!!! eller?????
nessie jag har hört det på sjukdomsläran... (läste bara 5 poäng och det hade bara med kostrelaterade sjukdomar att göra)
men de sa att det var av samma anledning som att amputationer är vanligare hos diabetiker...
dvs försämrad cirkulation och att det inte dök upp förrän ganska sent i livet och oftast bara på dom som har ganska rejäla cirkulationsrubbningar....
Jag är helt imponerad av hur man hinner ha sex tre gånger om dagen!
Våra liv är fulla av studier, jobb, träning, matlagning, tvätt, disk osv. När vi har sex tar det cirka en timma och att sätta av tre timmar varje dag till sex är ju totalt omöjligt... Ja ja, tur att det finns helger och semestrar.
Jo, det har nog ganska mkt att göra med hur lång tid man tar på sig varje gång .
Om man skall hinna med flera gånger så får man nog göra det rätt snabbt med tanke på att man har en hel del annat att göra.
Eller så måste båda vara arbetslösa eller ha semester .
här hinner vi med 3-4 ggr om dagen trots att vi har 4 hemmaboendes barn...
Det svider i underlivet efter vi haft sex.Är det bara jag som upplever detta?
Nessie.
Det är inte alls ovanligt med sådana problem om man har diabetes. Många får vissa problem redan runt 10 år efter sjukdomsdebut...
Nu är det dåligt med mig, fnissss
Under tråden sex, är tråden Amma i kyrkan, jag läste snett och fick det till : sex i kyrkan ! hihi
Juvelia...nä man kan väl försöka hålla sig till bröllopsnatten :D :D
Divina:
vet inte om du menar att det alltid svider efter du haft det. Men om jag skulle ha s*x 3 gånger om dagen som vissa beskriver så skulle jag definitivt få ett svidande underliv .
Även när man ibland har lååååångt s*x två gånger på raken tycker jag det kan svida lite (men det har nog mer med skavsår att göra *fniss*).
Det kan ju även bli så om man använder kondom tyvärr.... .
I början hade jag och gubben sex flera gånger om dagen... Hela tiden...
Nu har det minskat lite. Man kan nog säga att vi har sex i snitt varannan dag, eller kanske 4-5 ggr/vecka. Mest beror minskningen på mig. Har inte lika mycket lust, och det beror mest på att jag haft problem med mina slemhinnor i perioder det senaste.
Gubben vill oftare, och det vill jag egentligen också, men det är inte lika kul när det gör ont....