• Becky 81

sex!!! Hur ofta????

Hej!!! Hur ofta (i snitt) har ni sex??? Vi har knappt 1gång i veckan och är under 25år. Skandal!!!! eller?????

• Svar på tråden sex!!! Hur ofta????
  • Bonni

Vi har sex ungefär varannan dag, i början var det flera gånger om dagen, men sedan vi blev egna företagare och arbetar 12 timmar om dagen 7 dagar i veckan så är man rätt trött på kvällarna.

• Monn

3 till 7 ggr/vecka. Svårt att säga och det går väldigt mycket i perioder. Jag blir otroligt k*t strax före mensen och då kan vi ha sex flera gånger/kväll (enda gången jag kan ha sex flera gånger i rad utan att få skavsår, i vanliga fall får jag ont efter mycket sex), men under mensen har jag numera ingen sexlust alls (vilket jag hade förut). Nu mår jag så illa att jag helst bara ligger still i soffan och tittar på nogon mysig film istället för att sexa.

• EmmaPemma

anjisen:
    då kanske du borde kolla upp om p-dator kan vara ngt för dig (men det förutsätter att du har regelbunden mens). 96 % säkerhet ger den iaf - och inga biverkningar.
    Lycka till!

• anjisen

EmmaPemma, vad är det för nåt? Vem frågar man? Helt regelbunden mens så då kanske det skulle funka?! Är det alltså säkra perioder vi pratar om?

• safety

Anjisen: sök på gamla trådar, där finns massor av information om Persona p-dator. Det är en hjälp för att hålla reda på sin säkra perioder, kanske kan det funka för dig?

• anjisen

Tack! Ska kolla upp det.

• Liandrin

:(

Jag har varit tillsammans med min kille i 3 år. Jag är 21 år och han är lite äldre. Vi har sex kanske 1 gång i månaden (inte oftare) Jag som trodde att det var fler som var så. Jag har tänkt att jag är rätt missnöjd med att vi har sex så sällan. Men tänkte att det kanske blir så när man vart tillsammans längre. Men här verkar det som att alla har minst 1 gång i veckan iaf. :(

• *Blomman*

anjisen

Har du provat med mini-piller, p-plåster eller p-spruta?

• Genus

Så ofta vi båda känner för det, allt från flera ggr /dag (helg, semester) till varannnan vecka (mens, svampinfektion, stress) samt allt där emellan. Varken jag eller min sambo håller koll på antalet herdestunder :) utan vi tar det på känn helt enkelt och klagar inte på varandra. Lust kommer och går men kärlek består?//G

• anjisen

*Blomman*
    Nej, vill inte ha några hormoner överhuvudtaget...

Svar på tråden sex!!! Hur ofta????