• Becky 81

sex!!! Hur ofta????

Hej!!! Hur ofta (i snitt) har ni sex??? Vi har knappt 1gång i veckan och är under 25år. Skandal!!!! eller?????

• Svar på tråden sex!!! Hur ofta????
  • *Juniphé*

kan tillägga: jag är 26 och min man 24

• *Juniphé*

EmmaPemma

1½ gång per vecka? Hur får man till den där halvan? Är det avbrutet samlag då eller :D

• EmmaPemma

*Juniphé*:
    observera att jag skrev "i snitt" 1½ gång per vecka (inte alls svårt då, vissa veckor är det en gång andra veckor 2 gånger)

• Nessie

avundas er som haft sex flera ggr på en dag. Har vi aldrig kunnat göra, kanske p.g.a att han är diabetiker? har läst det nånstans tror jag. Någon som vet nåt om det?

• Meddelande borttaget
  • Mastermind

Nessie - Det har jag aldrig hört talats om, och jag har ändå 3 diabetiker i familjen. Har han sagt det till dig, eller?

• Miiiaaa

Vi är båda 24 och sysslar med denna trevliga sysselsättning 6-7 dagar i veckan. Tror det beror mycket på intresse kanske !?!? jag vet inte, men vi vill ha det så här, det är ett suveränt sömnpiller varje kväll!!

• EmmaPemma

Önskar att jag också behövde s*x som sömnpiller . Jag somnar för det mesta ovaggad.

• Nessie

Mastermind - nej, jag skymtade det nog bara i en text när jag läste om nåt annat. Kollade inget närmare på det då

• Juvelia

Juniphé, 10 ggr per dag ???? hur kan en man få upp den så ofta ? jag trodde inte det var möjligt.
    och hann ni äta nåt den dan ;)

Svar på tråden sex!!! Hur ofta????