• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Hestia

Så, nu har jag handlat chalks och versacubes från Dreamcottage för en hundralapp, och grejer från Impress för 200 (båda ex frakt). Det var väl inte sååå farligt??

• Johanna = en lat kock

låter ganska normalt tycker jag!

• Bellis

Hestia - det var väl ingenting!! Jag har just adderat allt jag skulle vilja ha (börjar alltid i den änden) , det blev 692.60kr. Dvs den beställningen lär revideras ett gäng gånger!

Va bra att man bara betalar portot! Då kan man ju ta lite i taget!

• Hestia

Johanna - Tack!!! :)

Nej, nu skall nog jag plugga lite! Ses i morgon - väl?? :)

• FinaStina

Vad har hänt med BT idag?? Jag får ju abstinensbesvär om jag inte får läsa i stämpeltråden!!! phu äntligen kan jag andas normalt.

Hihi ni är för härliga i eran köpiver!!

• Hestia

Ja, det var inte kul!! :( Men nu är vi igång igen!! :D

• FinaStina

Surfar för fullt på Impress. Det är ju halva priset på kantstansar jämfört med Scrapbook etc.!!!!

• Hestia

Ja, det är BILLIGA!! Vi får se vad frakten blir - jag köpte några trämonterade stämplar...
    Ångrar att jag inte köpte vellumtejp också... :(

• Johanna = en lat kock

hej
    kul att se er igen! Det har varit en väldigt lugn och tyst dag idag utan er!

• Niki

ÄNTLIGEN ÄR BT UPPE IGEN!

Tack för mailet Hestia! Berätta nu vad du köpt från Impress, själv är jag jättesugen på papper och chalks men måste kolla plånboken först .
    Såg förresten att Dreamcottage hade samma buntar med Bazillpapper för - håll i er - 160 kr (de som kostade drygt 6 dollar på Impress) GGGAAAHHH

Svar på tråden Stämpeltråden!