VinterBrud2015 skrev 2014-04-04 11:11:03 följande:
Oj ja då har ni kommit långt, härligt! :)
Kul att ni valde Hooks herrgård, vi tittade faktiskt också på den men tyckte det var lite långt hemifrån, såg annars jättefint ut! Vi ska istället vara på Sundbyholms Slott där vi även kommer ha vår borgerliga vigsel. Dock ingen vigselförrättare bokad än så det känns väl som det stora att få fixat just nu.
Fotograf har vi precis bokat däremot och genom henne får vi även hår/make-up så det känns bra.
När det kommer till brudklänning är jag helt lost.. vet inte alls vad jag vill riktigt. Vad blev det för dig?
Det tog en stund för oss att komma dit men båda våra val i Stockholm föll igenom för ett eller annat skäl och då fick jag min barndomsdröm.
Min fästman är lite mer av iden att så länge jag är hans fru i slutetet av dagen så är han lycklig.
Sundbyholms Slott var superfint! Vilken tid på året gifter ni er?
För mig fanns det bara en person jag ville skulle viga oss så det var skönt att hon accepterade.
Fotografen har jag lämnat till min fästman, han är hobbyfotograf och superkräsen.
Jag skickat typ 15 länkar på fotografer till honom men ingan har fallit honom i smaken. *SUCK* Men jag är glad att han involverar sig i någon del iaf.
Jag har hittat min drömklänning, lite av en slump faktiskt. En tjej som driver en hemsida under sin mammaledighet och får klänningar uppsydda i Asien.
www.loveyoudress.se
Superbra kvalitet men bra priser. Jag kommer att beställa modellen som heter Fuchia
<3