• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • HubbaBubba
    MH2014 skrev 2013-02-06 15:35:12 följande:
    Skriv lite om rest upplägg och vad koordinaterna hjälper er med,,,så man får ett hum :) (om du vill givetvis)
    Absolut Glad

Hon kommer hjälp till att hitta en lokal som är inom vår budget och hyfsat nära kyrkan, fixa catering om det behövs(med vårat specialkomponerade bufféexempel), göra en godisbuffé i våra temafärger, dekorera efter våra önskemål, hitta en solist till vigseln, hjälpa till med bordsplacering, tipsa om konditor som kan göra vår drömtårta, tipsa om fotograf etc etc Glad
  • MH2014

Haha,,såg min fina skrift,,jäkla ordomvandlare :). Okej, känns väl som en rimlig summa på tiden hon lägger ner... Är ni nöjda så :)

• HubbaBubba
    MH2014 skrev 2013-02-06 17:38:35 följande:
    Haha,,såg min fina skrift,,jäkla ordomvandlare :). Okej, känns väl som en rimlig summa på tiden hon lägger ner... Är ni nöjda så :)
    Jo det tycker vi också Glad Ja absolut det är vi Glad
    Sen kommer hon ju vara med på hela bröllopsdagen och se till att allt smider på utan problem och så Glad
  • MH2014

Skönt,,kan ni släppa allt!! Tror man inte gör det fast man har värdpar ;)

• Power of Love
    Snuffe skrev 2013-02-06 10:14:42 följande:
    Jag ska nog ha denna ringen. Föll pladask för den när jag såg den och när jag kollat på andra ringar har jag hela tiden jämfört dem med denna. :)
    Underbar ring. Förstår att du jämför alla andra med den Glad
  • SandraElisabet
    MH2014 skrev 2013-02-06 15:23:19 följande:
    SandraElisabeth - UNDERBARA ringar!!! En fråga bara, varför vill du ha två och bytas av med?? (Tänkte om du hade nån speciell tanke) jag har och kommer bara ha en ring, vill ha den på mig varje dag hade inte kunnat ta av mig den ;)
    Jag vill inte ha 2 ringar som ska bäras samtidigt och tillsammans, för jag tycker det blir för mycket på mina så händer. Men det är också kul att ha en förlovningsring och en vigselring... Glad Dessutom så gillar jag rosé guld och vitguld... vet inte om jag kan välja så funderar på att köra på båda!

Jag har inte bestämt mig ännu, har lite beslutångest faktiskt.

Vad tycker du MH2014? Ska du bara ha en förlovningsring då?
  • Limba
    MH2014 skrev 2013-02-06 15:23:53 följande:
    Måste bara säga att det är såååå himla kul att tråden är så aktiv,,,hurra för Limba som startade den :)
    Hjärta
    Hurra för er som delar med er! Jätteroligt 
    Hjärta
  • Limba

Hej tjejer!
    Ursäkta om jag inte hänger med på allt, jobbar som en tok (tim-vik) för många är sjuka och så pluggar jag till undersköterska. Mycket nu.. börjar känna mig sjuk också. Ojojoj Tungan ute
    Fortsätt gärna uppdatera datumlistan så lägger jag in den i trådstarten så fort supporten fixat buggenSkrattande {#emotions_dlg.flower}Kram på er

Svar på tråden Bröllop 2014?