• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • a ring on my finger

jeanettejohansson skrev 2013-02-06 06:18:02 följande: Jag gillar denna stil på klänning.. gärna med en lång slöjaWow, var har du hittat den? Gillar när det är trumpetarmar!

• Snuffe

Jag ska nog ha denna ringen. Föll pladask för den när jag såg den och när jag kollat på andra ringar har jag hela tiden jämfört dem med denna. :)
    18k guldring

• a ring on my finger

Jag har hittat en vigselring som heter samma som min blivande man. Dessutom i den stil jag är ute efter så det MÅSTE bara vara rätt Kansken en tusenlapp eller två för högt pris men jag har förmodligen kommit ner minst lika mycket på förlovningsringen så det jämnar nog ut sig  

• Sandra01
    PoS skrev 2013-02-05 23:21:23 följande:
    Kan inte citera Sandra01! Sitter ju på den förbaskade mobilen Jepp, bygdegården bokat här med. Gud va roligt! Vilken kyrka gifter ni er i, eller gifter ni er borgeligt? Vi kommer gifta oss i VärmdöY Kyrka. Den är så vacker, tycker jag. Det är sambons "familjekyrka" o första gången jag såg den sa jag att om vi nånsin ska gifta oss älskling, då blir det här. Så det blir det! Har ni varit o tittat på bygdegården? Det har inte vi hunnit än.
    Åååå vad kul!!
    Samma här! Värmdö kyrka!
    Vi har varit på Bygdegården 2 gånger och mätt och planerat. Perfekt ställe att ha FEST på...
    Jag irriterar mig dock på den scenen som är i lokalen. Ful scen som jag helst inte vill ska finnas där. Inte vackert och romantiskt med den i bakgrunden :)
    Men, vi ska försöka duka och piffa så att man inte tänker så mycket på den.
    Stället är som sagt underbart att ha fest på. Sen får man väl duka och fixa utefter hur lokalen ser ut.
    har sökt mycket efter NÅGON som haft bröllopsfest där för att kunna få lite tips och idéer på dukningar mm. Men jag har inte lyckats få tag på någon.
    Hur många gäster blir ni? Vi bjuder 75 stycken....
  • MH2014

HubbaBubba och Limba - Tack så mycket :) Limba, blommorna var jag inte alls beredd på, haha,,ser jag inga på originalet ;) så det blir till att sprätta bort, livet blir svårare så där får de kanske sitta kvar! Men ska inte "röra" den än... Va och provade brudklänningar igår med mamma, och hjälp vad kul det va!! Trodde typ jag inte skulle passa i nåt eller hitta nå som kändes bra, men herregisses!! 2 av 13 provade som va tokfel resten kändes bra,,dock inte HALLELUJA, men fick riktigt bra inblick i vad jag passar i och vilka material. Gick bara in och sa att jag ville prova olika modeller och material så tog hon fram lite olika, toppen service,,,så nästa gång blir det att mer välja ut själv vad jag vill prova,,nu vet jag iaf vad som sitter bäst modellmässigt och vad jag trivdes bättre i :)

• MH2014

SandraElisabeth - UNDERBARA ringar!!! En fråga bara, varför vill du ha två och bytas av med?? (Tänkte om du hade nån speciell tanke) jag har och kommer bara ha en ring, vill ha den på mig varje dag hade inte kunnat ta av mig den ;)

• MH2014

Måste bara säga att det är såååå himla kul att tråden är så aktiv,,,hurra för Limba som startade den :)

• HubbaBubba

Fick en offert ifrån bröllopskoordinatorn igår, 22,400kr, och då ingår väldigt mycket hjälp, tips och stöd. Glad
    Det är sambon som bestämmer mest om pengarna (då majoriteten är hans eftersom jag är föräldraledig), och han tyckte det lät bra så vi kommer anlita henne Skrattande

• MH2014

Skriv lite om rest upplägg och vad koordinaterna hjälper er med,,,så man får ett hum :) (om du vill givetvis)

Svar på tråden Bröllop 2014?