• FreNi

Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

Det är just nu ett år kvar till den stora dagen, och jag tänkte att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i augusti 2013 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Flört

Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe  planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka. Hoppas vi får många roliga stunder här i tråden! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
  • viXan
    SingingFantacia skrev 2013-07-25 22:53:33 följande:
    Just nu ligger allt bröllopsfix på is. Istället ligger man på Astrid Lindgrens Barnsjukhus och väntar på att dotra ska opereras. Hon har fått en öroninflammation som inte ger med sig. Den har spridit sig till nerver och hon har en halvsidig ansiktsförlamning. Drt får än lixom att inte kunna tänka på annat än henne. Stackars jänta först blir hon huggen av hunden i ansiktet och huvudet sen fyra månader senare detta. När ska det ta slut. Jag hoppas så att hon blir frisk innan den stora dagen annars är det bara att skuta ipp det för gifter mig inte utan henne. Så ett varningens ord till er som har barn se till så att de inte får allt för mycket badvatten i öronen i sommar. Speciellt inte från hemma poolen för det verkar vara boven i dramat.

Usch vad mycke tråkigheter ni har fått vara med om :(

Håller tummar o tår att det vänder så ni kommer få gifta er på utsatt datum o plats <3

• Mandala

Tänkte skriva igår kväll att väderprognosen såg lovande ut för 3e aug med 27C och sol. Idag ser prognosen mindre kul ut, 18C och regn. Hoppas sååå på sol och lite värme. Blir så lycklig av det. Idag ska jag ut och se om jag hittar nåt fint paraply. Vill ha ett stort genomskinligt egentligen.

• Längtandsfull

Vi har ett stort Paraply för 2 personer i ivory som ska säljas. Tyvärr ganska dyrt att skicka på posten

• leula

Idag provade barnen näbbklänningarna. Så sött så

• leula

Singing fantacia. Men stackars! Hoppas hon kryar på sig snabbt

• Alvstina

Singing fantasia: nej, vad tråkigt :( Hoppas att hon blir bättre snart.. Kram

• leula

Åh efter djävulusisk vecka på jobbet, avrundat med att barnen vaknade 04:30 av åskan imorse
    Så sätter jag mej nu på trappen i skuggan med ett glas bacardi breezer vattenmelon!
    Önskar jag kunde lägga upp bilder på de söta näbbklänningarna , men det tycks ju inte funka för mej...

• 1337Lise
    leula skrev 2013-07-26 20:07:05 följande:
    Åh efter djävulusisk vecka på jobbet, avrundat med att barnen vaknade 04:30 av åskan imorse
    Så sätter jag mej nu på trappen i skuggan med ett glas bacardi breezer vattenmelon!
    Önskar jag kunde lägga upp bilder på de söta näbbklänningarna , men det tycks ju inte funka för mej...
    Det sista lät inte helt fel!

Själv är jag äntligen ledig i 7 dagar, då jäklar ska jag ta tag i allt vi har kvar - stackars killen jobabr 100% natt vilket ger ungefär.. ingen ledighet alls. Hoppas att han inte är helt slut till bröllopet
Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!