• FreNi

Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

Det är just nu ett år kvar till den stora dagen, och jag tänkte att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i augusti 2013 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Flört

Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe  planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka. Hoppas vi får många roliga stunder här i tråden! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
  • Mpta

johannisen: vi har ingen ringkudde utan mannen kommer ha asken i fickan!

• Alvstina

johannisen, vi ska inte ha ringkudde. Mannen har den i fickan, precis som ovan :)

• 1337Lise

Hej brudar! Behöver lite hjälp. Vårt tema är lavendel så vi kör det mesta i lavendel/lila. Har idag provdukat och gjort framsida till festhäftet, men nu när jag ställt upp allt känns det plötsligt ÖVERDRIVET med all detta lila! (det kan se rosa ut på bilden). Är det för mycket tycker ni? Blir nervös på detta... vet inte hur jag ska kunna bara bryta av färgen

• Längtandsfull

Vi kommer inte lägga pengar på en ringkudde. Sonen kommer ha asken med ringarna i fickan.

• Längtandsfull

1337lise : kul med samma färg som oss=) vi kommer ha vita blockljus just för att det inye ska bli förmycket. Det tycker jag ni också ska ha. Ska försöka produkt jag med så får du se hur jag tänkt.

• Längtandsfull

Telefonen skriver sina egna ord. Ska försöka provduka ska det stå =)

• 1337Lise

Vad kul att ni gillade det =)

Längtansfull: TACK för tipset! Har ju vita blockljus hemma så det var bara att byta ut  och se resultatet = mycket bättre!

• soderpling

1337Lise: Tycker också det blev jätte fint, men om du är osäker prova med vita ljus tror det kommer bli jätte fint.

Vi har mycket kvar att fixa som måste bli gjort den här veckan...typ mailat till gästerna med ytterligare information kring bröllops middagen ect. Då kommer m2b hem i går och ser allmännt ledsen ut, tidigare på dagen har hans och hans familj älskade gammel faster dött. Det var lite oväntat men eftersom damen var 95 så har vi alltid vetat att den här dagen kan komma när som hällst. Ingen sjukdom, inget lidande bara  hög ålder. Planen var att hon skulle vara med i Stockholm.

Är också i ärligheten namn lite nervös om de hinner klämma in begravningen innan vårat bröllop (vilket jag hoppas för J vill vara med på den)

Jag kommer nu att göra klart allt det sista inför bröllopet.

• Lisaïs

Vi ska gifta oss 31/8 med en låg budget men vill följa er här inne och se hur fint ni gör och blir

Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!