• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • kärleken
    JW2014 skrev 2013-12-04 06:30:45 följande:
    Kärleken: Jag gillar hur din klänning ser ut runt axlar/urrigningen:) Nu ser man inte hela dig men jag gissar att du är rätt smal? jag skulle vilja se dig i en klänning med mer markerad midja och den "överdelen" :)'Betty84: Jag gillar din klänning den ser välsydd ut :) , jag provade något liknande innan jag bestämde mig. Ska du ha nån slöja eller bolera eller sånt till?

Tack för feedback! Va kul att få höra att jag ser smal ut. Jag har breda axlar och breda höfter/stuss, så ja, jag försöker få midjan markerad. Men när jag provade denna så kändes det som den satt i bra höjd så kjolen la sig så fint. Men IDAG ska jag prova fler klänningar men fästmannen min! Första gången för honom och ska bli kul att prova igen! Det blir en klänningsintensiv tid nu. Jag lovar att lägga upp och visa!

• Annao123
    Harrysally skrev 2013-09-03 21:31:16 följande:

Här är min klänning som jag bar på bröllopsdagen 20/7. Har njutit så mycket av att titta på alla bröllopsbilder i denna tråd så nu bidrar jag med mina =)
    Vilken fantastisk klänning! Det är precis en sådan här jag letar efter. Har hittat en vädligt liknande på Jen Jen House, det är möjligtvis inte där du har köpt den? Om inte, får man fråga vart du har hittat den?
  • weddinghelena
    kärleken skrev 2013-12-03 14:12:50 följande:

Hej! Denna klänning var jag och provade i helgen! Jättefin med fransk spets och chiffong. Såklart kostade den mycket med.. Men jag letar vidare. Kanske hittar jag en bra klänning hemma, eller så försöker jag hitta en på nätet..

Hur tycker ni den ser ut på mig?

Fantastiskt fin på dig :) 
  • weddinghelena
    Emelie1014 skrev 2013-11-23 19:51:47 följande:
    Jag har följt den här tråden ett tag nu och äntligen kan jag också visa upp min klänning! :D

Var iväg igår och provade klänningar, helt bombsäker på att jag inte skulle hitta någon inom min budget (mmax 4000) som jag verkligen kände mig hemma i. Tanken var att jag skulle beställa en kinaklänning men så ja, jag hittade faktiskt två som jag valde mellan! :) Denna var den sista jag provade och när jag fick på mig den så kände jag bara JA! Dock är den jag har på mig på bilderna champagnefärgad då den vita var lite för stor. Min klänning kommer vara vit.

SItter som en smäck på dig, jätte vacker!
  • Madame B2B

Äntligen kan jag visa min drömklänning från den magiskt underbara dagen i juli! Kände mig som en prinsessa och fick sjukt många fina komplimanger...

• JW2014

Madame B2B: Vilken fin klänning! Jag gillar "rynket" på sidan, det ger klänningen det där lilla extra :)

• Mollee

21 november gifte vi oss! Jag hade egentligen en tyllpuffklänning sedan länge, men den kändes inte riktigt rätt så två veckor före utsatt datum beställde jag någonting helt annat...
    Klänningen är från Tadashi Shoji och boleron stickade jag själv.

• CharlottaM

Så roligt att se allas klänningar! De är superfina och har varit jättebra inspiration! Nu har även jag hittat min klänning! Axelbanden sitter bara på löst här så de kommer sys fast och jag kommer även ha lite pärlor och paljetter på min klänning.

• stormhelen
    CharlottaM skrev 2013-12-06 18:34:56 följande:
    Så roligt att se allas klänningar! De är superfina och har varit jättebra inspiration! Nu har även jag hittat min klänning! Axelbanden sitter bara på löst här så de kommer sys fast och jag kommer även ha lite pärlor och paljetter på min klänning.

Jätte vacker klänning!

Det var ett tag sedan man såg en riktigt fin klänning i den här tråden.

Du ser jätte fin ut i den!

• veronica84
    CharlottaM skrev 2013-12-06 18:34:56 följande:

Gud vad fin!! :)

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D