• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Solborga

Nu är det ju några månader sedan jag blev fru, kanske dags att visa några bilder själv och inte bara titta på andras Flört

1 juni var vår dag Hjärta

På väg till fotograferingen innan vigseln, är nog den bild som visar klänninen bäst.

Visar ju främst buketten, men man ser ju klänningen lite närmare iaf Glad

Älskar den här bilden, tagen vid fotograferingen efter vigseln!
    Spetstyget i urringningen är ej original, hade blivit lite väl visande annars Flört
  • Chicita
    Solborga skrev 2013-10-04 21:04:50 följande:
    Nu är det ju några månader sedan jag blev fru, kanske dags att visa några bilder själv och inte bara titta på andras Flört

På väg till fotograferingen innan vigseln, är nog den bild som visar klänninen bäst.

Spetstyget i urringningen är ej original, hade blivit lite väl visande annars Flört
    Grattis :)
    Jättefin klänning.
    Kul med något annorlunda :) 
  • Solborga
    Chicita skrev 2013-10-04 21:19:47 följande:
    Grattis :)
    Jättefin klänning.
    Kul med något annorlunda :) 
    Tack! {#emotions_dlg.flower}
    Ja, jag blev jättenöjd! Som vanligt, det var inte vad jag trodde att jag skulle ha Skrattande
  • 20140222
    Solborga skrev 2013-10-04 21:04:50 följande:

Jättefina foton! Grattis! Jättefin klänning! {#emotions_dlg.flower}
    Funderar ockcså på svart klänning.Då jag älskar svart!Drömmer
  • Solborga
    20140222 skrev 2013-10-04 21:46:28 följande:
    Jättefina foton! Grattis! Jättefin klänning! {#emotions_dlg.flower}
    Funderar ockcså på svart klänning.Då jag älskar svart!Drömmer
    Tack så mycket!
    Ja, jag bär aldrig vitt annars och när jag provade vit brudklänning så kände jag mig enormt obekväm. Så det här var helt klart rätt för mig! Glad Så gå på vad som känns rätt!
  • 20140222
    Solborga skrev 2013-10-04 21:49:23 följande:
    Tack så mycket!
    Ja, jag bär aldrig vitt annars och när jag provade vit brudklänning så kände jag mig enormt obekväm. Så det här var helt klart rätt för mig! Glad Så gå på vad som känns rätt!
    Har samma "problem" som du. Bär aldrig vitt, och vitt är fel för mig med Solig
  • Lindijoo

Mickilina, riktigt snygg klänning!! Ni var väldigt stiliga!

• Ello

Här kommer äntligen min! Tyst
    Skall dock ha ett annat "skärp" i midjan och det skall så klart sys fast i skarven så det inte åker upp som det gjort lite på bilden.

Och på den andra bilden ser man att den glittrar så fint! Glad

Jag hade sån tur, det är bara jag som provat klänningen, men det är förra årets modell så den måste bort, + att dom fått en stor felleverering så dom hade behov av att få bort allt nu nu nu... så jag lyckades få ned den till halva priset. Antar att andra tycker den är ful då eftersom ingen velat prova den, haha. Men jag ÄLSKAR den. Här är en bild bakifrån också.

Hoppas det funkar nu!
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D