• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • saralinnea

Denna är min klänninge, hänger hemmai garderoben :) MEN nu har jag fått syn på den nedre bilden, och jag har beslutsångest! Vilken passar bättre på mig som är mullig? 

• stormhelen
    saralinnea skrev 2013-11-16 19:32:20 följande:
     Denna är min klänninge, hänger hemmai garderoben :) MEN nu har jag fått syn på den nedre bilden, och jag har beslutsångest! Vilken passar bättre på mig som är mullig? 

Fina klänningar båda två. Däremot är det svårt att säga om den undre bilden/klänningen är bättre än den andra eftersom man inte har sett båda klänningarna på dig. Det är ju svårt att säga hur den undre bilden kommer attt sitta på dig gemfört med den övre.

• Emelie1014

Jag har följt den här tråden ett tag nu och äntligen kan jag också visa upp min klänning! :D

Var iväg igår och provade klänningar, helt bombsäker på att jag inte skulle hitta någon inom min budget (mmax 4000) som jag verkligen kände mig hemma i. Tanken var att jag skulle beställa en kinaklänning men så ja, jag hittade faktiskt två som jag valde mellan! :) Denna var den sista jag provade och när jag fick på mig den så kände jag bara JA! Dock är den jag har på mig på bilderna champagnefärgad då den vita var lite för stor. Min klänning kommer vara vit.

• MammaMaj
    ESW skrev 2013-11-16 11:30:34 följande:
    Här är en bild på min klänning. Har beställt den i ivory och sen ska den läggas upp lite. Längtar tills det är dags att bära den!

Vilken fin klänning!!! Jag letar efter något i samma stil men utan släp. Vilket märke och modell är det på din klänning?
  • FruSusan

Vi gifte oss aug-08 & än så länge hänger min underbara klänning inplastad i garderoben....

• ESW
    MammaMaj skrev 2013-11-26 08:01:16 följande:
    Vilken fin klänning!!! Jag letar efter något i samma stil men utan släp. Vilket märke och modell är det på din klänning?
    Tack :) Det är en A-linjeformad klänning från Davids Bridal, köpt i Houston. Vet inte om man kan beställa från USA men här är iallafall länken till klänningen: http://www.davidsbridal.com/Product_Chiffon-A-line-Gown-with-Side-Draped-Bodice-V9409

Jag provade en liknande på Lilly's innan men kommer inte ihåg vilken modell det var.
  • MammaMaj
    ESW skrev 2013-11-27 20:53:39 följande:
    Tack :) Det är en A-linjeformad klänning från Davids Bridal, köpt i Houston. Vet inte om man kan beställa från USA men här är iallafall länken till klänningen: www.davidsbridal.com/Product_Chiffon-A-line-G...

Jag provade en liknande på Lilly's innan men kommer inte ihåg vilken modell det var.
    Tack så hjärtligt för länken! Och tanken som slog mig var: Attans, att jag inte tänkte på att gå till den butiken i Houston när jag var au pair där för 19 år sen!? ;)
  • ESW
    MammaMaj skrev 2013-11-28 07:18:27 följande:
    Tack så hjärtligt för länken! Och tanken som slog mig var: Attans, att jag inte tänkte på att gå till den butiken i Houston när jag var au pair där för 19 år sen!? ;)
    Hahaha ja det borde du tänkt på ;) Eller så får du ta en resa dit och hälsa på gamla bekanta!
  • JW2014

Klänningen jag köpte idag! Snörning i ryggen :) Den ska bara sys in lite då den var något stor :) 

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D