• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Äriqa

Jättefin! Är den champangefärgad? Jag funderar på att ha en champangefärgad klänning

konijntje skrev 2013-12-12 20:11:03 följande:
    Har provat min klänning nu för andra gången men med underkjol, tycker det gör en stor skillnad, fast den behövs fortfarande fixas vid bysten. Vad tycks? Är den tillräckligt puffig nu?

• konijntje
    Äriqa skrev 2013-12-12 20:18:38 följande:
    Jättefin! Är den champangefärgad? Jag funderar på att ha en champangefärgad klänning
    Tack , den är "light gold", så ljus guld, men känns mer som champagne, bandet i midjan är lite mer guldaktigt, antagligen det är satin
  • Chicita
    konijntje skrev 2013-12-12 20:11:03 följande:
    Har provat min klänning nu för andra gången men med underkjol, tycker det gör en stor skillnad, fast den behövs fortfarande fixas vid bysten. Vad tycks? Är den tillräckligt puffig nu? 
    Jättefin Glad
  • konijntje
    Chicita skrev 2013-12-12 20:49:42 följande:
    Jättefin Glad
    Tack :) visar många bilder nu men jag är så glad att jag hittade den här klänningen, känns nu spännande att planera bröllopet, var säker på att jag inte skulle hitta någon klänning...
  • konijntje
    almostasmile skrev 2013-12-12 20:56:52 följande:
    Här kommer bilder på min underbara klänning. 
    Köpt på Ideskrädderiet i Växjö

Jättefin klänning, är det en elizabeth eller agnes?
  • SandraElisabet
    kärleken skrev 2013-12-12 12:59:48 följande:

Så här ser den ut bakifrån!
    Och du tycker inte om ryggen eller? Den ser annorlunda ut... Va det ingen veckning i ena sidan?
  • almostasmile
    konijntje skrev 2013-12-12 20:59:14 följande:
    Jättefin klänning, är det en elizabeth eller agnes?
    Det vet jag tyvärr inte. :D 

Visst är den! Hade tänkt mig något helt annat mycket enklare utan släp och så från början men efter att jag provat denna så kunde jag inte glömma den. :P  
  • stormhelen
    almostasmile skrev 2013-12-12 20:56:52 följande:
    Här kommer bilder på min underbara klänning. 
    Köpt på Ideskrädderiet i Växj

Vilken fantastisk klänning! Den är fullkommligt underbar. 
  • Ploppcorn
    Lager skrev 2013-08-10 14:31:16 följande:
    Nu har vi fått bilder från fotografen! Här kommer min klänning igen:

Foto: www.theweddingguys.se/

Får jag fråga: Var är detta? Ser ut som lusthuset i Bureå, men det kanske är nåt som är väldigt likt...
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D