• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Ploppcorn
    Midsommarbrud skrev 2013-07-30 13:57:29 följande:
    Hej allihopa! Här kommer min klänning. Ska inte gifta mig förrän nästa sommar men hittade denna klänning
    på rea. Först tyckte jag att den var helt fantastisk men nu börjar jag tvivla. Vad tycker ni?
    Har funderat på att ha nån underkjol till men tror att den kanske kan bli för kort då.. Har även funderat på att sätta ett band i midjan. Behöver få lite tips och råd känner jag..
    Jag tycker den var fantastiskt vacker och passar din kropp perfa!
  • 3mma

Ursäkta varierande bildkvalité, men här kommer min klänning som kommer att bäras på vår stora dag den 6 juni!

• saralinnea

Min ser inte så bra ut på just nu, men när jag går ner lite i vikt till bröllopet ser den ännu bättre ut :) 
  • Fjärilen
    kärleken skrev 2013-12-11 14:16:05 följande:

Tyckte den här klänningen var super fin.
  • Nettan69

Min klänning - köpt på Brud och fest på Hornsgatan i Stockholm. 
  • CoG

!Klänningen ser verkligen ut att passa dig perfekt :)
    Enkel, men utan att vara tråkig för det.
    Riktigt, riktigt fin!

Nettan69 skrev 2013-12-15 20:40:07 följande:

Min klänning - köpt på Brud och fest på Hornsgatan i Stockholm.
  • stormhelen
    MsThezzizen skrev 2013-12-16 20:58:45 följande:

Här är den, lite svårt att se detaljer bara. Känns långt innan man får prova igen..

Jätte vacker klänning! Du är urtjusig i den. =)

Ser att du var på Milagro. De är verkligen toppen där. Jag köpte också min brudklänning där. =)

• MH2014

HJÄLP! 
    Jag behöver lite synpunkter på vad jag ska bära på vår stora dag i februari.
    Vi har en mingelvigsel i ett gammalt museihus, massa levande ljus, brasa, vita snittblommor, en ljusslinga som backdrop, snittar kommer serveras på speglar och silverbrickor i olika höjder. Detta sker en tisdag, alltså mitt i veckan så vi har ingen fest utan en kort tillställning.

Jag vill känna mig glamourös, som att gå på "röda mattan vid oscarsgalan". Vill ha någonting lite mer statement än brudigt. Älskar accessoarer så blir sånt till med.

Den första är en brudklänning, en mullet dress, från Lilly.

Detta är en svart glittrig långklänning från Ida Sjöstedt.

Jätte dåliga foton som inte gör klänningarna rättvisa men vill mest veta vad ni tycker jag passar i.?!
    Har en skev bild av mig själv efter två barn tätt efter varandra.
    (ursäkta all röra runt omkring oxå) 
  • MH2014

Glömde ju skriva att den första klänningen inte är näppt då det är dragkedja i ryggen!! så smiter åt mer i livet och byst

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D