Brud 2013
Här kan vi samlas som planerar bröllop under 2013
Här kan vi samlas som planerar bröllop under 2013
här är en till som planerar bröllop 2013 :) har inte bestämt exakt datum än, men troligtvis 28:e eller 30:e januari och vi kommer smita iväg till gran canaria :)
Vad spännande :) Vi har inte heller kommit så långt. Vi har väl inte börjat på riktigt än. Vi funderar också lite på hur vi vill ha det och allt runtomkring. Dock har vi bestämt att vi ska ha kyrklig vigsel och har väl ganska säkert bestämt kyrka också. Planeringen kommer nog att sparka igång på allvar då det börjar vara lite mindre för m2b att göra. Ska bli kul att få komma igång på allvarl. Dock så känns det som att det är sjukt mycket som ska fixas.
Ja jag hoppas verkligen på att det blir bra väder den dagen. Vill så gärna ha höstiga soliga bilder! :)
Hej här är en till som ska gifta sig i juni 2013
Vi gifter oss också 2013. Den 25 maj närmare bestämt!
Här är ytterligare en som ska gifta sig 2013, den 15 juni! Vi längtar! Vi har denna veckan bokat kyrka och festlokal så nu känns det som att det är "på riktigt! =)! Ser fram emot att får börja ta tag i planeringen på riktigt nu!
Vi har bokat resan nu, det blev JAMAICA:) vi åker det 13/2 o gifter oss 20/2 :)
Klänninger e inköpt o ska bara läggas upp, hoppas lite på att få sy in den lite;)
ingar har vi hittat men inte bestämt riktigt vilken.
Nu e det bara M2B kvar. Letar o letar efter nåt. Han vill ha mörkt på sig vilket jag tycker e skitsnyggt men vill ju inte att han ska dö på kuppen av värmeslag.
Hej hej! Här är en till som planerar bröllop för nästa år! Den 27/7 ska vi gifta oss nere i Malmö där vi är bosatta:)
Hej alla :) här är en till som gifter sig 2013 närmare bestämt den 13 april 2013 :) (någon som kan skriva in mig i listan?)