• dellelgarin

Brud 2013

Här kan vi samlas som planerar bröllop under 2013

• Svar på tråden Brud 2013
  • Bewi

Uppdaterar med 15:e juni som är våran 3års dag :) Januari Februari Mars April 6:e Lordoz Maj 11:e Drömmer Juni 1:a Vingabrud 8:e Dellelgarin 15:e Bwei 29:e Avinman Juli 6:e Olaulin 6:e theluckiest2013 13:e Pagnie 27:e (tror jag): chesa Lisapi Augusti September Oktober November December 11:e Wirre 81

• Bewi

Okej såg inte ut så när jag skrev... Hoppas ni ser iaf ;)

• Lisapi
    dellelgarin skrev 2012-03-21 16:58:44 följande:
    Hur långt bort tittar ni då?
    Vi har faktiskt kikat ända ner i Skåne, Österlen mot Ystad. Men vad kan man kräva av gästerna när alla bor i Linköping? Oh suck!
  • lordoz
    Lisapi skrev 2012-03-21 19:25:20 följande:
    Vi har faktiskt kikat ända ner i Skåne, Österlen mot Ystad. Men vad kan man kräva av gästerna när alla bor i Linköping? Oh suck!
    Jag bor i Norrköping och har flertalet av mina gäster i Blekinge, så förstår det där med avståndet. Men å andra sidan så får de minsann komma till Norrköping om de vill delta i mitt bröllop. Det är ju där JAG bor. Så resonerar jag i alla fall!

Lycka till!
  • dellelgarin

Välkommen fröken citron, hur långt har ni kommit i planeringen? Vu bokade igår svit för bröllops att och kvällen innan. Samt att vi skall ha brunch där dagen efter, passar oss så fint är mycket nöjd :)

• Snurran

Hej. Jag skall också gifta mig 2013. Datum inte satt ännu men blir i juli på Heagård i Halmstad. Vi skall ha ca. 70-80 gäster inkl barn och skall ha tema "trädgårdsparty" med grillning av diverse kött. Färger funderar jag på antique pink, peach blossom, cayenne pepper & light mocha. Inbjudningar skall jag själv pyssla ihop genom denna hemsida www.weddingchicks.com/freebies/invitation-suites/cross-stitch-invitation-suite/ . Blommor från mammas trädgård och klänning skall jag köpa begagnad från bröllopstorget ;) Ringar trån Tiffany´s & Co. Budget på 200.000kr.

• Millan77

Här e en till som ska gifta sig 2013:)

Det kommer troligen att bli i februari. Jag & m2b åker till Karibien o& gifter oss på stranden (hoppas jag)

Vi har inte bokat resan än eftersom vi har TUR-mässan här i Gbg nu i helgen som vi ska gå till. Så får vi se om dom har något att erbjuda:)

Förlovade har vi varit i 3 år & det var jag som köpte ringarna när jag var iväg med Tjejplanet 2009;)

• FrökenCitron
    dellelgarin skrev 2012-03-23 06:43:43 följande:
    Välkommen fröken citron, hur långt har ni kommit i planeringen? Vu bokade igår svit för bröllops att och kvällen innan. Samt att vi skall ha brunch där dagen efter, passar oss så fint är mycket nöjd :)
    Vi är precis i början. Så just nu är det så mycket tankar och ideér! Vi tänker gifta oss i september men för att få det precis som vi vill ha det så börjar vi redan nu med allt. 

Kan erkänna att min M2B redan är lite less på mina ideér och värre kommer det att bli! Flört  
    Brud anno 2013
  • December
    Doofie skrev 2012-03-07 23:13:01 följande:
    Doofie: 23 Februari 2013

Inte ens ett år kvar.. tycker ändå det känns länge ;)
    Måste verkligen köra igång med våra save-the-date kort. Största poblemet med dem är att vi inte riktigt kan bestämma oss för vilket tema vi ska ha :P Har hunnit ändra oss (mig) 1000 gånger tror jag.. haha
    :D

December: 23 februari 2013 här med :)
Svar på tråden Brud 2013