Brud 2013
Här kan vi samlas som planerar bröllop under 2013
Här kan vi samlas som planerar bröllop under 2013
Uppdaterar med 15:e juni som är våran 3års dag :) Januari Februari Mars April 6:e Lordoz Maj 11:e Drömmer Juni 1:a Vingabrud 8:e Dellelgarin 15:e Bwei 29:e Avinman Juli 6:e Olaulin 6:e theluckiest2013 13:e Pagnie 27:e (tror jag): chesa Lisapi Augusti September Oktober November December 11:e Wirre 81
Okej såg inte ut så när jag skrev... Hoppas ni ser iaf ;)
Här är en brud till som ska gifta mig 2013!
Välkommen fröken citron, hur långt har ni kommit i planeringen? Vu bokade igår svit för bröllops att och kvällen innan. Samt att vi skall ha brunch där dagen efter, passar oss så fint är mycket nöjd :)
Hej. Jag skall också gifta mig 2013. Datum inte satt ännu men blir i juli på Heagård i Halmstad. Vi skall ha ca. 70-80 gäster inkl barn och skall ha tema "trädgårdsparty" med grillning av diverse kött. Färger funderar jag på antique pink, peach blossom, cayenne pepper & light mocha. Inbjudningar skall jag själv pyssla ihop genom denna hemsida www.weddingchicks.com/freebies/invitation-suites/cross-stitch-invitation-suite/ . Blommor från mammas trädgård och klänning skall jag köpa begagnad från bröllopstorget ;) Ringar trån Tiffany´s & Co. Budget på 200.000kr.
Här e en till som ska gifta sig 2013:)
Det kommer troligen att bli i februari. Jag & m2b åker till Karibien o& gifter oss på stranden (hoppas jag)
Vi har inte bokat resan än eftersom vi har TUR-mässan här i Gbg nu i helgen som vi ska gå till. Så får vi se om dom har något att erbjuda:)
Förlovade har vi varit i 3 år & det var jag som köpte ringarna när jag var iväg med Tjejplanet 2009;)