Brud 2013
Här kan vi samlas som planerar bröllop under 2013
Här kan vi samlas som planerar bröllop under 2013
Jag känner mig helt apatisk när det gäller planeringen nu. Från att ha surfat flera timmar varje dag till inget på säkert mer än en månad :P
Men vi var och tittade en extra gång på lokalen vi tänkt ha festen i i veckan. Eller snarare restaurangen. Den är bra, men inte helt prefekt. Ingen naturlig plats för underhållning under middagen. Hade varit perfekt om vi haft en scen.. Men jag vet ju att man inte kan få allt i en lokal. Är väl alltid något man inte tycker är bra.
Men jaa.. Vad ska jag säga. Vill bara bli gift nu. Längtar riktigt mycket! Vill bara hoppa över allt planerande och allt sparande och alla kostander, det är jag den enda som vill va? :P
Verkar gå bra för alla andra iallafall :)
Hej!
Jag o min m2b ska också gifta oss 2013, men vi vet inte exakt vilket datum än. 27/7 eller 3/8..Vi har tänkt vara på ett litet kanalmagasin utanför Norrköping.
Vi (jag) skulle vilja åka med någon båt, på Göta kanal, från Söderköping till Kanalmagasinet och alltså bli vigda på båten.
När vi sedan kommer fram blir det lite mingel och sedan middag och dans.
Våra närmsta vill vi sover kvar, men oss, och sedan dagen där på äter frukost och öppnar paket för att sedan åka hemåt igen...
Men så är det ju det där med transport till och från bröllopet, vilka färger man ska ha och allt annat runt omkring...
Jag vill ha äppelgrönt, rosa o vitt, men sambon tycker det blir för tjejigt så det lutar åt vitt, rosa och svart..Lite silver får man ju med också eftersom bestik och sådant oftast är i den färgen...
Ååååh det ska bli så spännande! Jag vill göra allt NU! :)
Haha...Ja han sa först att jag fick bestämma färgtemat själv, men när han sen hörde vilka färger jag ville ha (vilket han visserligen förstod redan innan) så ändrade han sig och ville nog vara med lite iaf.
Jag tycker bara det är kul att han engagerar sig så det gör inget :)
Här har ni en till som gifter sig nästa år:) 8 juni 2013