• dellelgarin

Brud 2013

Här kan vi samlas som planerar bröllop under 2013

• Svar på tråden Brud 2013
  • dellelgarin

Tänkte att vi gör en datumlista på en gång :)

2013

8 Juni: Dellegarin

• Vingabrud

Bra initiativ ! :)

1 Juni : Vingabrud

• dellelgarin

Välkomna!

När vi blivit en bunt gör jag en permanent lista :)

8 Juni: Dellelgarin
    6 juli: Olaulin
    13 Juli: Pagnie

Jag har precis mailat till ett av våra absoluta favoritställen för att höra om brunch och eventuellt boka deras svit som passar så bra ihop med det vi gillar och vårat bröllop, det är så himla spännande, hoppas, hoppas att de är intresserade =)

• Estelle

Under sommaren nån gång...

• drömmer

Jag hoppar gärna in här !

Ska läsa ikapp i er tråd i helgen. Kul att det är fler som redan börjat planera en hel del inför bröllop 2013. Vårt stora problem just nu är lokal. Vi hittar ingen i närheten som är tillräckligt stor för oss (ca 100-120 gäster) utan att vi måste möblera om till dansen. Känns jätteviktigt att kunna ha tillräckligt med plats. Eller hur känner ni där? Tur vi började leta i tid !!

11 Maj: Drömmer

8 Juni: Dellelgarin

6 juli: Olaulin

13 Juli: Pagnie

• Doofie

Doofie: 23 Februari 2013

Inte ens ett år kvar.. tycker ändå det känns länge ;)
    Måste verkligen köra igång med våra save-the-date kort. Största poblemet med dem är att vi inte riktigt kan bestämma oss för vilket tema vi ska ha :P Har hunnit ändra oss (mig) 1000 gånger tror jag.. haha

• dellelgarin

Doofie, vad har ni för alternativ att välja mellan då?

Jag vill så gärna ha mina egna pioner som brudbukett och så skall vi vara hemma på vårat loft som skall sprutmålas vit så vi har som "tråd" "linje"

Pioner,  vitt trä och lammskinn

Alltså , ljusrosa, vit och grått

• Doofie
    dellelgarin skrev 2012-03-08 08:59:50 följande:
    Doofie, vad har ni för alternativ att välja mellan då?

Jag vill så gärna ha mina egna pioner som brudbukett och så skall vi vara hemma på vårat loft som skall sprutmålas vit så vi har som "tråd" "linje"

Pioner,  vitt trä och lammskinn

Alltså , ljusrosa, vit och grått
    Har funderat på vintertema, sen gått över mer till funderingar på vintagetema, för att nu vara inne på trä och natur tema med trä, rustikt, lite woodland. Med ormhassel på borden, kanske dekorera med kottar sprayade med fusksnö för att få in lite vintrigt. Ha träd på trycksaker med våra initialer som likar det man brukar rista in i träd (typ S<3R eller S+R). Med mycket brunt och träigt :P
    Tycker dekorationerna och detaljerna på festen känns jätteviktiga för att skapa en mysig stämning. Så det är det som ger mig mest huvudbry just nu :P Och STDkorten också såklart eftersom de måste ut ganska tidigt :)
Svar på tråden Brud 2013