Imke1977 skrev 2012-05-25 08:11:01 följande:
OJ! Bor du i England?
Jag har extrem bröllopsnoja just nu! Jag sover skitdåligt och är säker på att jag glömt något. Känns det som iallafall :-/ Är det någon av er som har en sån jättebra checklista? skulle verkligen behöva ha en.
Yes!

Våran dukning kommer typ att se ut såhär fast med stora fågelburar med vita och lila blommor i mitten!
Älskar vita dukar och silver!!
Vad fint alla pysslar!!
Om någon har tid skulle jag vilja höra bröllopsberuattelser från er tjejer - hur blev det NI?
Härligt att fokusera på i stressade tider!
Min underbara Engelsman träffade jag hux flux på nätet, han flög över och träffade mig efter två månader intensivt snack. Några veckor efter flyttade jag över, och något år efter det köte vi hus och förlovade oss!
VI har varit tillsammans i snart tre år nu! Det roliga är att när vi möttas på nätet hade jag bara varit i Sverige i två månader - annars hade jag bott i England i nästan 10 år - så attt flytta igen var inget problem för mig!
Jag har alltid sagt att jag aldrig ville gifta mig, så jag tror mina föräldrar blev förvånade när vi började planera!
Min älskling håller i skrivandes stund på att öva delar av sitt delvis svenska tal (idogt svärande på engelska) Vilken jäkla tur jag har haft!