Bröllop 2 Juni 2012
Någon annan som har bokat samma datum?
Någon annan som har bokat samma datum?
Jag skulle nog oxå blitt rätt så besviken om jag inte fått någon möhippa. Det hör lite till tycker jag. Hoppas att dom kanske kan få till något efter bröllopet om inte annat då. Har hört många som gör så
Vilket väder, det haglar jättemycket i gbg och åskar! usch sånt här väder vill jag verkligen inte ha på min dag! =(
Mina skor. Låg klack eftersom jag är så lång och klänningen blir för kort annars. 349 kr, billigt tycker jag
Min vigselring. Gjord hos guldsmed av min mammas guld. Älskar den och längtar!
Jag vill jättegärna se bilder från er dag sedan när den varit. Supernyfiken. och ÄLSKAAAAR bröllopsbilder
Lova att ni visar sen.
Jag vill jättegärna se bilder från er dag sedan när den varit. Supernyfiken. och ÄLSKAAAAR bröllopsbilder
Lova att ni visar sen.
Laddar upp en bild på alla favours jag blev klar med igår, silvermandlar är traditionellt här!
Lila
också en bild på min älskade förlovingsring... som vigselring kommer jag ha en tunn slät ring, också i platina
tyvuarr dog min farmor just efter min förlovning, och jag fick hennes vigselring...tjock i rödguld... hade jag vetat det hade det inte blivit denna förlovningsring...men iof, det hade kanske inte varit min stil riktigt, heller...
Jag har köpt samma skor som du! Men jag vet inte om jag kommer ha dom, har köpt ett annat par också. Jättefina, sköna och alldeles lagom klack! (särskilt när min M2b är kortare än mig.)
Mina skor. Låg klack eftersom jag är så lång och klänningen blir för kort annars. 349 kr, billigt tycker jag