• isen1981

Bröllop 2 Juni 2012

Någon annan som har bokat samma datum?   Hjärta

• Svar på tråden Bröllop 2 Juni 2012
  • MissBlueberries

JA! Vi också andra Juni!

• MissBlueberries

Gifter mig med min Engelska sambo, så det blir bröllop i England!
    Är ni andra i stort sätt klara, eller? =) Jag håller på med blommor just nu, men det har varit så kallt, att det är möjligt att jag inte får de blommor jag planerat *stress* 

• MissBlueberries
    moonlightgirl skrev 2012-05-14 18:46:10 följande:
    Idag var jag och träffade frisören och gjorde en provuppsättning. Det vart sååå bra och hon är verkligen jätte bra.
    Känner mig så nöjd med att hon förstår vad jag menar och är på samma linje som jag är. Sen kom sminktjejen och vi pratade och kom fram till en bra sminkning som passar mig i de färger jag har i mig och hur klänningen ser ut samt efter de färger jag har i buketten. Känns så bra inför den stora dagen.  =)
    Vilken lättnad! 
  • moonlightgirl
    MissBlueberries skrev 2012-05-15 12:32:25 följande:
    Vilken lättnad! 
    Ja det känns jätte skönt.  =)
  • katarinarask

2 juni här också och börjar bli lite nerös :-O

På torsdagen ska vi till svärföräldrarna och prova bröllopsmiddagen och ta kort på upplägget så våran kökspersonal vet hur det ska se ut

Ska även prova klänningen igen och se om den behöver läggas upp eller ej nu när skorna kommit.

• MissBlueberries
    katarinarask skrev 2012-05-15 14:28:07 följande:

2 juni här också och börjar bli lite nerös :-O

På torsdagen ska vi till svärföräldrarna och prova bröllopsmiddagen och ta kort på upplägget så våran kökspersonal vet hur det ska se ut

Ska även prova klänningen igen och se om den behöver läggas upp eller ej nu när skorna kommit.

Låter härligt! Släkt och vänner kommer hit på torsdagen, och på torsdag kvällen ska vi alla ut på puben och äta, på fredag uar det repetition inför ceremonin.

• Imke1977
    MissBlueberries skrev 2012-05-15 12:31:45 följande:
    Gifter mig med min Engelska sambo, så det blir bröllop i England!
    Är ni andra i stort sätt klara, eller? =) Jag håller på med blommor just nu, men det har varit så kallt, att det är möjligt att jag inte får de blommor jag planerat *stress* 
    Känner samma sak! Planen var att använda oss av bla syréner som växer hej vilt ute där vi bor. Växer massa vackra blommor där. Inte en jädrans blomma har slagit ut. och inga syréner så långt ögat når :-/
    Så det blir nog till å köpa..... dyrt :-/
  • Mariem

och jag börjar bli orolig för mina liljekonvaljer... :/

• Cattis77

Mina syrener har börjat blomma och jag är rädd för att de har blommat över i början på Juni. Vill också ha syrener på borden. Liljekonvaljer har jag beställt, men de var hemskt dyra :/

• katarinarask

Har också tänkt syrener på bordet då vårat tema är ljuslila, sliver och vitt. Här har det börjat komma små knoppar på syrenhäcken så jag hoppas att de blommar lagom till 2 juni

Svar på tråden Bröllop 2 Juni 2012