Bröllop 2 Juni 2012
Någon annan som har bokat samma datum?
Någon annan som har bokat samma datum?
JA! Vi också andra Juni!
Gifter mig med min Engelska sambo, så det blir bröllop i England!
Är ni andra i stort sätt klara, eller? =) Jag håller på med blommor just nu, men det har varit så kallt, att det är möjligt att jag inte får de blommor jag planerat *stress*
2 juni här också och börjar bli lite nerös :-O
På torsdagen ska vi till svärföräldrarna och prova bröllopsmiddagen och ta kort på upplägget så våran kökspersonal vet hur det ska se ut
Ska även prova klänningen igen och se om den behöver läggas upp eller ej nu när skorna kommit.
2 juni här också och börjar bli lite nerös :-O
På torsdagen ska vi till svärföräldrarna och prova bröllopsmiddagen och ta kort på upplägget så våran kökspersonal vet hur det ska se ut
Ska även prova klänningen igen och se om den behöver läggas upp eller ej nu när skorna kommit.
Låter härligt! Släkt och vänner kommer hit på torsdagen, och på torsdag kvällen ska vi alla ut på puben och äta, på fredag uar det repetition inför ceremonin.
och jag börjar bli orolig för mina liljekonvaljer... :/
Mina syrener har börjat blomma och jag är rädd för att de har blommat över i början på Juni. Vill också ha syrener på borden. Liljekonvaljer har jag beställt, men de var hemskt dyra :/
Har också tänkt syrener på bordet då vårat tema är ljuslila, sliver och vitt. Här har det börjat komma små knoppar på syrenhäcken så jag hoppas att de blommar lagom till 2 juni