Bröllop 2 Juni 2012
Någon annan som har bokat samma datum?
Någon annan som har bokat samma datum?
Jag känner mig riktigt irriterad.... Först hade vi en gäst som tackade nej. Men som ändrade sig och tackade ja istället för några dagar sedan. Och i förrgår gick ett par och gjrode slut och vill inte sitta bredvid varandra längre. Och idag tackade en gäst nej!
Jag blir tokig!! Allt var ju klart. Jag vågar knappt göra bordsplaceringen på papper nu ifall något ändras igen. Vad gör jag då liksom :-/
Tänker ni ge era blivande män morgongåva? Om ja, vad?
Eftersom vi har en lokal där de fixar det mesta så förstår inte folk att jag är stressad, men det är ju jättemycket att hålla reda på ändå. saker de ska fixa, tidschema. Vi hade ändrat vårt tidschema och trodde våra toastmastrar hade antecknat när vi hade möte på lokalen, så de blev inte glada igår. Men det löste sig och det är bara 30 min.
Festprogramen blev inte klara för vi gjorde slut på tre rullar tejp och nu sitter det inte på plats iaf!! Vi har ägnat massor av timmar att vika och tejpa. Blir galen!!!
Sen mitt i allt är jag osäker på vigseln, själva vigselakten kommer efter 8-10 min! Våra solosånger är först efter...Nu funderar jag på att ha en solosång innan själva akten. Jag vet inte!! Anledningen till att vi valde efter är för att vi då kan lyssna och slappna av men vigsealkten är ju höjdpunkten och den kommer lite tidigt...
Det går runt i mitt huvud och nu har jag lunchrast, tusen saker på jobbet som måste fixas med!!
Imorgon tar jag och min m2b semester från bröllopsfixande, ut och äta efter jobbet och INGET bröllopssnack. Vi båda behöver det. =)