Bröllop 2 Juni 2012
Någon annan som har bokat samma datum?
Någon annan som har bokat samma datum?
Jaha...min M2B blev just kidnappad från hemmet av sina vänner...:) Han såg lite chockad ut, men han tinar nog snart upp...det här hade han inte räknat med, då han satt och laddade som bäst inför Göteborgsvarvet :)
Igår köpte jag underkläder, sprang runt i alla affärer i gbg. Jättesvårt eftersom jag är relativt smal och har stora bröst i förhållande till min kropp. Första stället var hon bara otrevlig, sedan fick jag bra hjälp och hade med mig en kompis som var jättebra hjälp när jag provade och hämtade nya storlekar och var smakråd. Rekommenderar att ni har med er en vän när ni provar för det underlättar mycket!
Hade först tänkt en torselett men höll inte alls brösten så bra på plats. Hittade en jättefin och bra Bh utan band som ändå hade ett lyft på Åhlens, blev en calvin klein och köpte strumpebandhållare och trosor i samma serie så jättefint och nöjd! =)
Sedan kom min mamma på besök och vi satt och fixade alla placeringsskyltar i tre timmar, äntligen är de klara förutom två min m2b hade glömt skriva ut.
Skönt att det är en röd dag i veckan kan man sitta och bröllopsfixa, vi ska göra klart vigsel och festprogram i veckan. Sedan träffa toastmastrarna en sista gång innan bröllopet.
Hur ska ni göra solar ni något innan bröllopet?? Funderar på detta vill ju inte vara lika vit som klänningen. =)
Vad ska era toastmasters göra? Våra kommer fungera som värdar oxå kan man säga. Vi kommer inte kunna träffa våra innan. Så jag måste försöka sätta mig och knåpa ihop ett mail :-/
Vad ska era toastmasters göra? Våra kommer fungera som värdar oxå kan man säga. Vi kommer inte kunna träffa våra innan. Så jag måste försöka sätta mig och knåpa ihop ett mail :-/
Idag var jag och träffade frisören och gjorde en provuppsättning. Det vart sååå bra och hon är verkligen jätte bra.
Känner mig så nöjd med att hon förstår vad jag menar och är på samma linje som jag är. Sen kom sminktjejen och vi pratade och kom fram till en bra sminkning som passar mig i de färger jag har i mig och hur klänningen ser ut samt efter de färger jag har i buketten. Känns så bra inför den stora dagen. =)
Måste få fråga. Har era m2b oxå vigselringar eller ska dom använda förlovningsringarna?
Min ska bara ha sin förlovningsring. Och då undrar jag, ska man gravera den med?
För vi hade hans inne på putsning samtidigt som min ringt gjordes och graverades. Men dom graverade aldrig hans.
Min m2b ska bara ha sin förlovningsring, men vi har graverat in vigseldatumet i den också. Så den har både vigseldatum, förlovningsdatum och mitt namn.
Måste få fråga. Har era m2b oxå vigselringar eller ska dom använda förlovningsringarna?
Min ska bara ha sin förlovningsring. Och då undrar jag, ska man gravera den med?
För vi hade hans inne på putsning samtidigt som min ringt gjordes och graverades. Men dom graverade aldrig hans.
Tänkte precis att det var så. Då får jag uppsöka en guldaffär igen då. Knäppt att dom inte gjorde det.... :-/ Men men
18 dagar kvar här iallafall tills dagen D. Känner mig så sjukt pirrig och nervös. Har jättesvårt att äta. Men pirrig på ett bra sätt såklart
Men det känns som miljoner saker att hålla reda på så att man inte glömmer något. Vi satt igår och försökte gå igenom hela dagen och lägga ett prel schema. För att se vad som måste göras, skjuts och allt sånt. Hur ser era scheman för dagen ut?