Bröllop 2 Juni 2012
Någon annan som har bokat samma datum?
Någon annan som har bokat samma datum?
Jag har köpt 94 flaskor såpbubblor som ser ut som mini champangeflaskor . Värdparet ska dela ut dom tillsammans med vigselprogramen när alla går in i kyrkan.
Idag två veckor kvar!! Fullt upp. Snart in till stan och lämna in vigselring för gravyr och förlovningsringarna för putsning. Sedan blir det att sätta ihop festprogrammen, innehållet och utsidan är klar. Sedan göra klart vigselprogram och kuvertbox.
Jag känner mig riktigt irriterad.... Först hade vi en gäst som tackade nej. Men som ändrade sig och tackade ja istället för några dagar sedan. Och i förrgår gick ett par och gjrode slut och vill inte sitta bredvid varandra längre. Och idag tackade en gäst nej!
Jag blir tokig!! Allt var ju klart. Jag vågar knappt göra bordsplaceringen på papper nu ifall något ändras igen. Vad gör jag då liksom :-/
Jag känner mig riktigt irriterad.... Först hade vi en gäst som tackade nej. Men som ändrade sig och tackade ja istället för några dagar sedan. Och i förrgår gick ett par och gjrode slut och vill inte sitta bredvid varandra längre. Och idag tackade en gäst nej!
Jag blir tokig!! Allt var ju klart. Jag vågar knappt göra bordsplaceringen på papper nu ifall något ändras igen. Vad gör jag då liksom :-/