Bröllop 2 Juni 2012
Någon annan som har bokat samma datum?
Någon annan som har bokat samma datum?
Såhär säger SMHI om Gävle på lördag:
Lågtrycket fördjupas ytterligare något under fredagsdygnet vilket ger fortsatt ostadigt väder med svala temperaturer och regnskurar på flera håll. Skurarna kommer vara intensivast i norra Svealand och södra Norrland där nederbörden efterhand gå över i snö. Det ostadiga vädret fortsätter under helgen och i början av nästa vecka med regnskurar på flera håll.
SNÖ???!!! Värsta tänkbara senario lliksom Och jag som tänkte positivt.... att det KAN ju bara inte regna en hel jäkla dag. Men det verkar som det blir så. Jahapp.... bara å ställa in sig på det då :-/
Lågtrycket fördjupas ytterligare något under fredagsdygnet vilket ger fortsatt ostadigt väder med svala temperaturer och regnskurar på flera håll. Skurarna kommer vara intensivast i norra Svealand och södra Norrland där nederbörden efterhand gå över i snö. Det ostadiga vädret fortsätter under helgen och i början av nästa vecka med regnskurar på flera håll.
SNÖ???!!! Värsta tänkbara senario lliksom Och jag som tänkte positivt.... att det KAN ju bara inte regna en hel jäkla dag. Men det verkar som det blir så. Jahapp.... bara å ställa in sig på det då :-/
Sjal menade jag. Undra hur man ska göra med skorna, var finns klackskydd??
Usch vilken jävla morgon rent utsagt!
Försökte ringa om klänningen med eftersom jag varken kör eller har bil, och min blivande man jobbar hela dagarna, vet jag inte hur jag ska få hem den!
Ringde till sömmerskan, voicemail är full och jag kan inte lämna meddelande.
Emailade, får tillbaks mail - boxen är full!
Jaja, får väl ta tåget och åka ner...men min väska med kort och pengar ligger i sambons låsta bil - han har nycklarna på jobbet!
Hittar mitt svenska VISA - som är tomt! Man kan inte ens köpa biljett på nätet, bara i maskin!!!!
Så nu har jag suttit här och paniktjutit i ren stress, ringde mamma men hon är inte hemma!
Sambon har INTE tid, de straffar hans ledighet, med enormt mycket jobb innan!
NU mejlade hon!
Ska dit i morn, prova, sen hämtar jag den på Fredag!
*torkar ansiktet*
Jag är så förbannad så jag exploderar!!!!
En av min m2b kompisar ringde idag och frågade om vi skulle bli väldigt ledsna om dom inte kom på bröllopet.
För dom hade ögnen på en resa som avgick den dagen!! :-O Jag är HELT mållös.
Va fan är det för en kompis!!??
Allt jobb jag lagt ner. Festhäftena som är tryckta och klara med bordsplacering och text om alla gästerna. Mat som är beställd och betald. Och NU 4 dagar före så är en utlandsresa viktigare än sin kompis viktigaste dag. :-O
Jag vill helst aldrig se människorna igen. Och mest förbannad är jag över att dom gjort min m2b fruktansvärt ledsen. 4 dagar kvar liksom!! Vad i helvete är det för fel på folk!!!