Bröllop 2 Juni 2012
Någon annan som har bokat samma datum?
Någon annan som har bokat samma datum?
Spöregnade hela dagen och blåste och var kallt! Men vad gör väll det?! Det var helt underbart ändå! =) Allt gick perfekt förutom att jag satte ringen på fel hand på min man! men ingen märkte det, (inte ens min man) =) Jag grät glädjetårar under hela viseln, särskilt under solosångerna som min fantastiske vän som är operarsångare framförde. Och våra egna löften var inga problem att säga, dom kom från hjärtat. Det blev inga såpbubblor på kyrktrappen pga vädret så vi fick ta det inne i kyrkan istället, men det gick bra det med! Ska bli så kul att se bilderna från fotografen sen! Men jag har några mobilbilder som jag lägger upp här så länge!
Hej tjejor
Spöregn, kallt som fan och storm heeeeela dagen lång. Men helt ärligt, det gjorde INGENTING. Dagen var heeelt magisk.
Dukningen utan blommor
Hej tjejor
Spöregn, kallt som fan och storm heeeeela dagen lång. Men helt ärligt, det gjorde INGENTING. Dagen var heeelt magisk.
Igår öppnade vi presenter och vi har fått bidrag till bröllopsresan och är jättenöjda med alla! Förutom att det är bara är ett dilemma mina svärföräldrar gav 10 gånger mer pengar i bröllopspresent än mina och jag överdriver inte det var bokstavligt så. Jag tycker det känns dumt och jobbigt. Det har bättre ställt men inte extremt mycket utan måste ha sparat lite varje månad sedan vi berättade, medan mina föräldrar måste tagit pengarna precis på sista lönen. Jag vill inte verka hemsk och bortskämd men det känns jättejobbigt och jag känner mig lite sårad. Vi har betalat vårt bröllop helt själva och inget konstigt med det. Min pappa sa att minst såhär mycket kommer ni få, sedan ville inte mamma att han skulle avslöja något och när dagen väl var fick vi hälften och de har inte sagt något. Överreagerar jag eller hur hade ni känt?
Våra föräldrar hade vetat om bröllopet i över ett år!
Sitter på Arlanda och dricker champange, snart går planet till Thailand! Det var skönt att landa en dag hemma först. Jobbade faktiskt igår, till 10 på kvällen :p sen packade vi och åkte 7 i morse, men nu är vi på gång! Nån annan av er som ska resa nånstans? Vi önskade oss pengar till resan, men det är många, 20 av 76 som varken gett bidrag eller present. Lite snopet faktiskt, men men, nu är vi på väg iallafall!