• isen1981

Bröllop 2 Juni 2012

Någon annan som har bokat samma datum?   Hjärta

• Svar på tråden Bröllop 2 Juni 2012
  • Doffan

Vaknar till strålande väder inte moln på himmelen. Lycka till nu allihop. Detta är våran dag

• sajenthi

Må denna dag bli den lyckligaste av dem alla och ihågkommen i evig tid.. Er dag i dag tjejer, själv har jag 197 dagar kvar..

• Lommila1

Nu e jag gift! de var duggregn å lätt strom. Idag är ja förskyld:D

ett tips till er som har det framför er, om ni nu läser här ännu... Ta med näsdukar på vigseln! Går bra att hålla en runt buketten ect. Jag stor bölade mig genom hela den korta borgerliga cermonin och hade inga näsdukar-fail!

Lycka till idag nu!!

• Krystal

Lycka till nu alla 2/6 2012 par!!

Själv ska jag på ett bröllop idag i Stockholm och här är det regn, blåst och 8 grader...så jag laddar upp med paraply och regnkappa

• gbg2012

Jag är så lycklig!! =)

Hade världens bästa dag igår!! Det blev klarblå himmel och sol i Göteborg, 14 grader heal dagen!! =)

Berättar mer sen men så underbart. Kan inte förstå detta! =) 

• gbg2012

en liten bild innan brudskålen vid vår underbara lokal! =)

• Lommila1

jaa änter ligen loggade nån in hit;) har spnan it tråden hela dagen ihopp om bilder;)

Ni ser jättelyckliga ut GBG! å super att ni fick bra väder!, skitvädret var här ist:P

Vad gör ni med buketten? kastade ni den eller har ni den kvar? Ska ni torka den isf?
    jag har min i en vas just nu men borde snarast bestämma mig om jag skall torka den eller ej... i-landsproblem indeed

• gbg2012
    Lommila1 skrev 2012-06-03 19:34:18 följande:
    jaa änter ligen loggade nån in hit;) har spnan it tråden hela dagen ihopp om bilder;)

Ni ser jättelyckliga ut GBG! å super att ni fick bra väder!, skitvädret var här ist:P

Vad gör ni med buketten? kastade ni den eller har ni den kvar? Ska ni torka den isf?
    jag har min i en vas just nu men borde snarast bestämma mig om jag skall torka den eller ej... i-landsproblem indeed
    =)

Många som hade dåligt väder tyvärr verkar det som. Men hoppas ni hade det underbart ändå! =)

Vi kastade buketten sådär 01:40 innan vi åkte till vårt hotel och min mamma överlycklig fångade den, hon kommer torka den. =) 
  • moonlightgirl

Hej alla brudar.
    Nu är vi fruar.  =)
    Dagen före bröllopet hade vi spöregn hela dagen. Men på självaste bröllopsdagen var det inget regn, men det var blåsigt och kallt, ibland sken solen, jag vet inte hur många grader det var med det var lite varierande.
    Våran dag var helt underbar trots att vädret inte var lika kul.
    Våra familjer, släktingar och vänner hjälpte oss verkligen att förgylla våran dag.
    Jag trodde att jag skulle gråta flera gånger under vigseln men det gjorde jag inte (är förvånad själv).  =)
    Det jag kom på efter vigseln var att jag hade glömt att ta på mig mina fina smycken jag skulle ha till, ett fint pärlhalsband, matckande örhängen och armband. Men det var ingen annan som tänkte på det.  =)
    Det hölls många fina tal till oss då vart jag så rörd och då kom tårarna.
    Varken jag eller min man kan dansa vals så min älskling fick nöjet att välja låten till våran första dans. Den han valde är helt perfekt. Alla som känner mig vet att min största favorit är Patrick Swayze. Så älsklingen valde att vi skulle dansa till Patrick Swayzes låt She´s like the wind.   =)

Ja jag vet inte vad jag ska säga mer, hela dagen och kvällen var helt underbar och nu är jag fru.  =)

Bilder kommer senare.

Svar på tråden Bröllop 2 Juni 2012