• Saandraa

Göteborg's brudar 2012!

Då gör jag ett nytt försök!
    Skulle väldigt gärna vilja ha lite trevliga brudar att prata med. Har försökt starta två trådar i hopp om att hitta någon som man kan bolla ideér med och följas åt i planeringen av varandras bröllop! Jag och min fästman gifter oss den 24e November i år. Festen kommer hållas på Stora Holms Säteri. Hoppas det finns några härliga Göteborg's brudar här på bt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-13 19:28
    Saandraa: 24 November
    Linst: 21 Juli
    Bruden2012: 16 Juni
    AndroSid: 9 Juni
    Sommar2012bröllop: 14 Juli
    Fjärilen: 8 September
    Gbg2012: 2 Juni
    Lillis82: 11 Augusti
    Tweety: 14 Juli
    CJIGBG: 26 Maj
    Havspromenad: 26 Maj
    Monstertjejen: 16 Juni
    Lycka 2012: 7 Juli
    Kaffeälskaren: 7 Juli
    Vivahate: 31 Mars
    Operfekt: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-14 18:47
    VictoriaN: 25 Augusti
    AnnaGBG: 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-15 16:32
    Lillemia: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:04
    Amor in aeternum: 1 September

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:11
    LÄNK TILL GÖTEBORG'S BRUDAR 2012 BILDTRÅD!www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4111483.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-05 18:05
    Styrka: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-06 19:08
    Kiwi: ? Oktober
    LiveForever: 4 Augusti

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-26 16:28
    FruSSE: 14 Juli
    Solstice: 14 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-27 10:54
    ceciliabjerling: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-11 11:13
    Snuttitess: 4 Augusti

• Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!
  • Saandraa
    Havspromenad skrev 2012-01-12 20:24:33 följande:

Denna ska jag ha men jag tyckte den var mycket finare när jag hade på mig den. Känner inte riktigt igen den här på bilden om jag ska vara ärlig Den var så fin baktill och på släpet också. Pärlor fram och bak på släpet.
    Jättefin! Känner inte igen min när jag kommer på bilder heller.. Sitter mkt bättre på.
  • Saandraa
    Lillis82 skrev 2012-01-12 20:34:22 följande:
    Saandraa: Jag köpte min klänning på Remanns i göteborg.. det är en San Patrick 2012.. 
    Din klänning var ju super läcker!!!
    De har ju så enormt fina klänningar! Tack så mkt.. Det var inte alls en sån klänning jag ville ha egentligen. Men märkte ganska snabbt att den stilen jag egentligen ville ha inte alls passade mig.
  • Saandraa

Havspromenad: Givetvis ska det stå kollar, och inte kommer i mitt tidigare inlägg FörvånadSkrattande

• Saandraa
    Monstertjejen skrev 2012-01-12 20:23:25 följande:
    Glömde skriva att vi skall ha vigsel på den gamla ångbåtspiren i Aspen, alldeles nedanför Jonsereds herrgård. (vi bor i jonsered) Festen som vi skall ha är Ordenshuset i Jonsered, men kallas för GötaBion , en gammal fin träbyggnad :)

Jag är nyfiken på vad ni har för teman på era bröllop?
    Vi satsar på ett bröllop med lite vintage känsla. Inte mkt men vill inte ha en supermodern känsla. Kommer ha färgerna mörklila, silver och ivory.
  • Monstertjejen
    Saandraa skrev 2012-01-12 21:45:47 följande:
    Vi satsar på ett bröllop med lite vintage känsla. Inte mkt men vill inte ha en supermodern känsla. Kommer ha färgerna mörklila, silver och ivory.
    Det låter fint! Vi hade mörklila och orange i början som en tanke , men nu har vi valt ett tema som inte innehåller någon direkt specifik färg.
    Googla på Vintag Carnival Wedding.
    Tänk er gammalt tivoli med mycket färger i. Se min bild under mitt namn som exempel :) se även bilder nedan

• Monstertjejen
    Saandraa skrev 2012-01-12 21:27:14 följande:
    Hej! Kul med fler brudar från göteborg Glad vart giter ni er någonstans?
    Vi gifter oss i Jonsered, inte i kyrkan utan vid sjön Aspen som ligger alldeles intill. Där finns en gammal ångbåts-pir som går ut i sjön
    :)
  • Saandraa
    Monstertjejen skrev 2012-01-12 22:01:40 följande:
    Det låter fint! Vi hade mörklila och orange i början som en tanke , men nu har vi valt ett tema som inte innehåller någon direkt specifik färg.
    Googla på Vintag Carnival Wedding.
    Tänk er gammalt tivoli med mycket färger i. Se min bild under mitt namn som exempel :) se även bilder nedan

Superfina bilder! Tycker om vintage då det ger en mer mysig och varm känsla. Vi kommer köra på godis/bakelse bord på vårt bröllop. Ungefär som på bilden. Men följer färgtemat då Glad
  • kaffeälskaren

Gbg2012: Vi gifter oss den 7/7 bröllopsfesten kommer vi att ha i kolmaden :)

Jopp jag har köpt min klänning, väntar bara med spänning på att få hem den.

• AndroSid
    Monstertjejen skrev 2012-01-12 20:23:25 följande:
    Glömde skriva att vi skall ha vigsel på den gamla ångbåtspiren i Aspen, alldeles nedanför Jonsereds herrgård. (vi bor i jonsered) Festen som vi skall ha är Ordenshuset i Jonsered, men kallas för GötaBion , en gammal fin träbyggnad :)

Jag är nyfiken på vad ni har för teman på era bröllop?
    Sagan om Ringen Oskyldig
  • Saandraa

Sagan om ringen... coolt tema. tänker med en gång, träd, mossa, svampar, grönt och ljusslingor. Eller är jag ute och cyklar? hehe

Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!