• Ekna

Brudar i februari 2013 ?

Tänkte som alla andra att vi som skall gifta oss i februari 2013 kunde följas åt och ge varandra lite tips och idéer på vägen :) Jag gifter mig den 2 februari

• Svar på tråden Brudar i februari 2013 ?
  • Doofie

Igår hittade jag min brudklänning! Helt galet! Kan knappt fatta, känns overkligt att min brudklänning hänger i garderoben...!  Nu börjar det verkligen kännas mer verkligt...

• Hotlena

Ett år senare så stötte jag på den första klänningen jag gillade och föll för den på nytt. Kan mycket väl bli den det blir. =)

www.lilywedding.com/index.php&orderby=pshop_product.product_name&flypage=shop.wedding_flypage&product_id=57&category_id=1624&option=com_phpshop&Itemid=0 

• charlottev

Just nu känns det som vi står stilla lite i planeringen, men på tisdag ska vi till en lokal och lägga handpenning(skulle ha på en båt först men vi kände att de blev för mycket för oss att planera) sen är inbjudningskorten på G, ska bara få en översättning då vi får finska gäster oxå.

Min klänning har jag lite beslutångest över, den måste sys in och det är ex antal timmar för min syster att göra det men hon är gullig och ställer upp. Har beställt underkjol, slöja, pälskrage(?) diadem idag, gick på endast ca 320kr, hoppas de går att använda =)

Ringen ska vi kolla på i helgen och sen är det nog inget i planeringen....

Börjar bli lite nervös inför möhippan.... har fyra systrar och en brudtärna som planerar ihop

• Ekna

Okej, men de är ju skönt att de går lite fram iaf :)Har din syster sytt hela klänningen eller? vad snällt av din syster med klänningen :) och vilket bra pris för allt de. Håller tummarna på att de blir bra :) jag förstår om du är nervös för möhippan , men sen kommer de säkert bli jätte kul :) har du någon koll på vad du vill ha för ring?

Svar på tråden Brudar i februari 2013 ?