Brudar i februari 2013 ?
Tänkte som alla andra att vi som skall gifta oss i februari 2013 kunde följas åt och ge varandra lite tips och idéer på vägen :) Jag gifter mig den 2 februari
Tänkte som alla andra att vi som skall gifta oss i februari 2013 kunde följas åt och ge varandra lite tips och idéer på vägen :) Jag gifter mig den 2 februari
Inga fler som ska gifta sig i feb 2013?
VI har tänkt gifta oss i februari 2013 :) Preliminärt 23/2 :) Har beställt förlovningsringar och vi förlovar oss nu på julafton till att börja med! :)
Gud vad kul :) vi förlovade oss den 6 nov i år :) lycka nu till på julafton så får vi följas åt tycker jag :)
Vi ska gifta oss 5/1-2013 men kanske kan få hänga på iallafall
Japp klart. De är inte så många än i början av 2013. :)
Hur många gäster skall ni ha på bröllopet?
Vi har planerat att ha 40 - 50 pers. Kan tycka det är ganska svårt att veta var man ska dra gränsen.. vilka ska man bjuda? Var går gränsen mellan vänner och bekanata. Och jag vet att man bara "ska" bjuda de man verkligen vill ha med, men det känns ju ändå lite hemskt om någon förväntar sig en inbjudan och inte får det.. Hur många har ni på er lista? :)
Vi hade 90och nu är vi nere i typ 70 men de är ju många, de är så svårt att veta dom du skriver. Jag har 4 syskonagg och måste ju bjuda dom med respektive och bara där är 8 pers så ja, var dra man gränsen? Jag och min m2b har tagit bort alla han skisser från listan fast han innerst inne hade velat bjuda domen. Så de är skit svårt vilka man ska välja.....har du kommit någonvart med klänningen?
Hmm klänningen känns lite långt bort.. vill ju ha en som passar när det är dags och nu är det ju mer än ett år kvar :P Men tittat har jag ju såklart och har hittat en jag tycker är såå fin!
här är länken till klänningen:
http://www.blocket.se/jonkoping/Brudklanning_av_market_Mori_Lee_nr_2517_37464145.htm?ca=1_9&w=3