• Ekna

Brudar i februari 2013 ?

Tänkte som alla andra att vi som skall gifta oss i februari 2013 kunde följas åt och ge varandra lite tips och idéer på vägen :) Jag gifter mig den 2 februari

• Svar på tråden Brudar i februari 2013 ?
  • Doofie

Jo vi planerar för fullt.. eller det är väl jag som en mest aktiv i planerandet :P Hade dock tänkt se till att kyrka är bokad innan vi börjar spåna rejält på dem. Men de kommer förmodligen skickas ut rätt tidigt då min blivandes familj behöver vara väl förberedda..
    Funderar på ett ganska enkelt kort med naturpapper och snyggt typsnitt - lite retro och rustikt förhoppningsvis :)

Ekna skrev 2012-02-15 19:26:15 följande:
    Är de någon av er febuaribrudar som börjat tänka på om ni skall ha sve the date kort??
  • Ekna

Låter ju super snyggt :) jag har klippt ihop en bildserie med musik och lite tex som vi skall använda oss av. Blir nog att vi först skickar ut via mail till de flesta sen på skiva till dom vi vet inte ät så data aktiva :) Hur går de för er andra? Har ni kommit någon vart i er planering?

• Hotlena

Min planering står väldigt still för tillfället och har därför inte skrivit nåt.
    Jag håller på att avveckla mitt företag och har ganska fullt upp så det har tagit mycket av min tid. Men snart kommer man igång igen.
    Var i alla fall otroligt fint vårväder i år på det datum vi tänkt oss så det känns ju roligt! Bara hoppas det är lika fint nästa år! =) 

• Doofie

Vi fick våra beställda STD idag! Så nu ska vi bara leta reda på alla adresser och slicka igen alla kuvert så är de färdiga att skicka sen! Hur går det för resterande blivande brudar?

• charlottev

Gifter mig oxå den 2 februari =) kyrkan och lokalen,som blev en båt, är bokad =)(svårt att hitta lokal vintertid tycker jag) nu letar vi efter en bra cateringfirma och sen ska jag försöka ta mig tid till att åka och prova kläning

• Ekna

Vi körde en budget variant av våra save the date så har gjort en liten film eller bildspel och lagt upp en en blogg sida och så har vi smsat alla länken. Vi fixade de nu ideligen :) sen har vi valt en lokal, vi hade en innan men denna tjänade vi mer på som vi valt. Vad kul att du med gifter dig den 2 feb charlottev :) känns som de är en del just den dagen :) låter kul med en båt :)

Svar på tråden Brudar i februari 2013 ?