Visa era bröllopstårtor! :)
Är lite nyfiken på vad alla ni gifta har haft för tårta. Lägg gärna in en bild och skriv vad det var för smak så jag får dreggla lite ;)
Vår var en moussetårta med smak av vit choklad och passionsfrukt.
Är lite nyfiken på vad alla ni gifta har haft för tårta. Lägg gärna in en bild och skriv vad det var för smak så jag får dreggla lite ;)
Vår var en moussetårta med smak av vit choklad och passionsfrukt.
Måste bara visa upp vår fantastiskt fina bröllopstårta från vårt bröllop 5/5 2012.
Blev precis som vi ville både utseendemässigt och smakmässigt.
Ljust gröna nyanser möter vita skimmrande toner. All dekor är gjort i socker.
Innehåller vit choklad, hallonmousse med krispiga chokladpärlor och fläderblomspannacotta.
Denna vackra skapelse gjordes av Maria från Tårtrummet i Åkarp.
Besök hennes hemsida www.tartrummet.se
Fantastisk tårta gjord av fantastiska Maria! :)
Snäckan87: Skoj att den blev som ni ville. :) Maria ska göra vår också. :) Även vi ska ha fläderblomspannacottan. :D
Här är vi när vi skär vår tårta på valborg! =). (alla bilder har inte kommit ännu). Det är en chokladmousse med bitar av hallonmousse i och så vit sockerpasta och ätbara rosor i vit sockerpasta på. det var restaurangen som beställde den, det ingick i deras paket. å gudars va god den var!!!! rättelse: Mörk chocklad och hallonousse var det. Det blev massor över som vi gottade oss i, men nu har fryst ned resten =).
Här är min tårta.
Hallonmoussetårta fylld med browinebotten, vaniljpannacotta, mjölkchokladpannacotta och björnbär & hallonkompott.
Garnerad med black baccara rosor och färska björnbär.