Visa era bröllopstårtor! :)
Är lite nyfiken på vad alla ni gifta har haft för tårta. Lägg gärna in en bild och skriv vad det var för smak så jag får dreggla lite ;)
Vår var en moussetårta med smak av vit choklad och passionsfrukt.
Är lite nyfiken på vad alla ni gifta har haft för tårta. Lägg gärna in en bild och skriv vad det var för smak så jag får dreggla lite ;)
Vår var en moussetårta med smak av vit choklad och passionsfrukt.
Här kommer en bild på vår underbat vackra och goda tårta som en värnnina till mig har gjort. Dem är formad som två hjärta, ett stort och ett lite mindre, men det syns inte så bra på bilden. Hon har dekorerat dem med ätbara diamanter.
Choklad och hallon i tre av våningarna, i de andra två är det prinsesstårta men hallonsmak
Här är vår tårta. Den är gjord efter detta receptet; http://bakochdessert.se/recept/visa-recept/lime-och-vit-chokladmousse-pa-browniebotten men bytte ut jordgubbarna mot färska hallon i limemoussen. Gjorde den en vecka innan bröllopet och frös ned, funkade jättebra. Kanske inte den vackraste bröllopstårtan, men den var väldigt god. Gick åt som smör i solsken. Och eftersom jag gjorde den själv så blev den ju billig också.
Vad bra det blev med stubbarna Jalle
Tack Chicita! Det blev som jag tänkt mig, rustikt lantligt och lite busigt. Känns bra eftersom min far offrade den vackraste björken .