Visa era bröllopstårtor! :)
Är lite nyfiken på vad alla ni gifta har haft för tårta. Lägg gärna in en bild och skriv vad det var för smak så jag får dreggla lite ;)
Vår var en moussetårta med smak av vit choklad och passionsfrukt.
Är lite nyfiken på vad alla ni gifta har haft för tårta. Lägg gärna in en bild och skriv vad det var för smak så jag får dreggla lite ;)
Vår var en moussetårta med smak av vit choklad och passionsfrukt.
med både ljus OCH mörk botten ska det stå...
Jag kan ju säga så här att jag gjorde den här tårtan till ett sällskap på 30 personer
Chicita - Har du något bra recept på frosting? Blir galen på de recept jag har. De går ju inte att spritsa med då de är för mjuka och smälter så fort.......
Hmm... blev lite fel där...
Med andra ord var det alltså två likadana tårtor + en extra botten till dom som var 60.
För att förtydliga detta så ska jag alltså säga att både tårtan med röda hjärtan och den med snäckor var lika stora. 4 våningar var, men att snäcktårtan hade en extra bottenvåning vid sidan av...
Vi eller gubben rättare sagt vill inte ha choklad medan jag älskar choklad och anser att det aldrig kan bli för mycket. Men iaf så har vi kommer fram till att vi vill ha en "fräsch" tårta. Kommer nu inte ihåg vilka smaker vi pratade om men vet iaf att päronmousse var med och något till den ev vit chokladmousse iaf......
eller har ni någon bra smak kombo på en fräsch och lätt tårta?