Barn på vigsel/fest?!
Det känns som om jag och min m2b är själva om att ha med barn på både vigsel och fest?! Hur gör ni? Bjuder ni med barnen på vigseln, festen eller både och? Eller får dom stanna hemma?
Det känns som om jag och min m2b är själva om att ha med barn på både vigsel och fest?! Hur gör ni? Bjuder ni med barnen på vigseln, festen eller både och? Eller får dom stanna hemma?
Flottan: jag känner inte alls att du pekar ut mitt bröllop - var står det? När du skrev att" det verkar som om alla" så tänkte bara jag tala om att t.ex jag och flera andra inte verkar tycker så. Det är bara svar på din mening som var intressant att diskutera vidare. Nu kanske det inte verkar som att alla tycker så längre.
Om barnen sprutar vatten på er eller häller dricka på er , gör det samma mot barnet.
Låter elakt men om föräldrarna bråkar så säger du bara men jag gjorde precis som de gjorde och det var ju okej enligt dig.
Vi gjorde så mot ett barn vars slapphänta föräldrar vägrade säga åt det, barnet gillade INTE att bli blöt och insåg efter 4 gånger att de gillar inte vi också och slutade.
Samma sak med en hel del andra saker.
Nja inte leksaker kanske, men vatten och mjukare saker går bra.
Min syster la sig ner och skrek och banka med nävarna precis som systersonen gjorde i butiken, systersonen gjorde aldrig igen. Syrran kände alla i butiken och de skrattade bara och tyckte hon gjorde rätt.
Nej, det var i Umeå!