Svensexan var en JÄVLA egofest!
I lördags kom de och hämtade min blivande man för hans svensexa. Jag visste att de skulle komma men jag fick inget veta vad de skulle göra.
Just innan han åker så lovar han att ringa till mig en gång under dagen/kvällen. Men de som hämtar honom tar hans telefon från honom och stänger av den framför mig.
Sedan är de enbart otrevliga mot mig och sen far de. Jag provade ringa hans vänner oxå under dagen/kvällen men de svarade inte på mina samtal.
Jag börjar allt eftersom dagen går mer och mer orolig att nått inte är som det riktigt ska.
Efter mycket om och men så får jag reda på att hans vänner har inte bjudit nån annan som ska på bröllopet än just detta gäng.
Jag vet att detta är ett gäng som ibland på fester röker lite hasch. Det stör inte mig. Men denna gång gjorde det det.
I slutändan for jag och hämtade min blivande man kl 01 på natten, även om han egentligen skulle sova över.
i festlokalen är bara hans idiotiska vänner som inte har bjudit nån annan. Jag kan garantera att det är bara för att de skulle kunna röka på.
Jag tycker detta var jävligt själviskt och egoistiskt av hans vänner. De bjöd ingen annan för att själva kunna röka på.
Min sambo tycker inte att hans vänner gjort nått fel. Inte heller att de varit egoistiska.
Vad säger ni? Vad fan ska jag göra? Det här känns jättefel