Inlägg från: bridetobe2013 |Visa alla inlägg
  • bridetobe2013

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

daniiel skrev 2012-02-10 14:46:23 följande:
    Och den i silver från Halens fanns ju i Champange också, såg dock ganska ljus ut. Du kan inte beställa hem en i silver, en i svart och en i champange och se vilken som skulle matcha bäst ihop med övriga kläderna? :)

Vet inte om jag orkar skicka fram och tillbaka. Men jag älskar den silvriga.... Riktigt fin. Och kostar bara 179:- Kina priser nästan.

Kom på att dotterns klänning är ju från lindex också. Den som är i typ ivory med svart spets.... Fyndat på rea för 179:- (349 . sen är sonens finbyxor också från lindex 79:- istället för 249:-

Gillar också klänningen massor. frågan är hur den ser ut på mig ? (biter nervöst på naglarna)

Och hur den ser ut förövrigt,......

1/6 2012
  • bridetobe2013

Jag ger mig in i viktdiskutionen.....

169 cm lång och väger efter 5 v med VVonline 90,8 (startader på 95,8)

Jag äter sällan vv´s produkter. Äter samma mat som rästen av familjen. Fast i mindre mängd än förut. När jag jobbar 26 timmars pass och behöver flera matlådor så kan det slinka med en färdigrätt men annars äter vi bara lagad mat.

Jag drömmer om 65 kg men tror jag kommer vara fullt nöjd med 70kg. Har jag inte vägt sen innan 1:a barnet för 8 år sedan. Jag har en kraftig benstomme (som rästen av min släkt) och blir aldrig riktigt smal....

Har testat LCHF i 1½ månad förra vintern men mådde så fruktansvärt dåligt och fick riktiga smärtor i magen. Så är det fortfarande om jag äter fet mat. Så äter jag nyttigt så mår jag bättre. Den här veckan förväntar jag mig ett pluss på vågen då det varit både korvgrillning, 30 års fest m.m

Men det får jag ta. Nya tag efteråt igen. Hoppas komma igång och simma lite den här veckan.

Och just ja! Jag är FISK Fyller hela 31 den 11 mars. (och 30 årskrisen lyser med sin frånvaro)

1/6 2012
  • bridetobe2013
    servetten skrev 2012-02-13 19:31:43 följande:

Tack! Fattar inte att jag inte sett dem. MEN idag kom min klänning som jag spontanshoppade för en månad sedan och den var så mycket finare i verkligheten än vad jag trott och den satt som en smäck..!! Får inte gå ner mer nu till oktober bara :S Tror bannemig jag behåller den. Jösses jag är ju helt skakis, JAG i en brudklänning liksom, jag kände mig helt lycklig bara av att prova den haha

Så jag läste väl igenom hela tråden i onödan ;)

Nejdå funderar på att beställa tärnklänningarna från kina =)

kort. kort, kort, kort....
    1/6 2012
  • bridetobe2013

Framifrån satt den verkligen som ett smäck.. Lite svårt att se bakifrån...... Du får be syrran bygga ut så klänningen får plats

1/6 2012
  • bridetobe2013

Fått mail från www.dailymoda.com nu och klänningen sys för fullt....SPÄNNANDE! Hoppas så att den blir bra när den kommer......(nerverna på utsidan)

1/6 2012
  • bridetobe2013

Men vilken otur! Har blivit bjuden på bröllop veckan innan vi gifter oss och jag har ingenting att ha på mig..... Det måste ju betyda att jag kan bara MÅSTE beställa en klänning till dess

Tror jag ska invänta min brudklänning bara och se hur den blev... Blir den bra kör jag från samma ställe....

1/6 2012
  • bridetobe2013
    1700tal skrev 2012-02-17 16:24:45 följande:

Här är iaf en som är väldigt lik, med ivory under:

Och här är en till (samma som "din" ovan). Tror det är ivory under här, deras kamera är inte den bästa:

En till. Visar baksidan för den visar spetsen så fint med släp osv. :

Jag tycker iaf inte de ser ut som negligéer!

Shit. HUR SNYGG VAR INTE DEN HÄR DÅ???

Och jag som slutat kolla då jag har beställt. Men om den bara blir skit kanske man ska testa den om ekonomin tillåter

1/6 2012
  • bridetobe2013

Skulle beställa den silvriga västen till sonen på haléns idag... SLUTSÅLD! Grrrrrr

Undrar om jag ska ta den svarta iaf då..... fast den inte var lika fin. Blir så arg.... bara för att jag väntade till barnbidraget kom. (bitter...)

1/6 2012
  • bridetobe2013
    bridetobe2013 skrev 2012-02-19 13:55:58 följande:

Skulle beställa den silvriga västen till sonen på haléns idag... SLUTSÅLD! Grrrrrr

Undrar om jag ska ta den svarta iaf då..... fast den inte var lika fin. Blir så arg.... bara för att jag väntade till barnbidraget kom. (bitter...)

1/6 2012

Blev en silvrig väst på ebay för 115:- /inkl frakt

Varför handla svenskt??

1/6 2012
  • bridetobe2013
    Minuz skrev 2012-02-19 20:53:41 följande:
    I en annan tråd så var det en tjej som tipsade om det här..... Kanske passar?

Här är länken:viewitem.eim.ebay.se/Childrens-poly-checked-w...

Min sambo har två söner och jag har beställt hem västar till de. Jag fick de i veckan och de var hur fina som helst. Otroligt välgjorda och snygga. Betalade 79 kr för de och med frakt blev det 116 kr. Helt otroligt billigt!

hihihi.... Såg också den i ebay tråden och beställde den på stört... Men tack iaf <3
    1/6 2012
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!