Inlägg från: bridetobe2013 |Visa alla inlägg
  • bridetobe2013

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Drömbröllop12 skrev 2012-01-05 12:19:55 följande:

Hej tjejer!

Jag har ju glömt visa min färdiga klänning!

Om någon vill se

Orginal:

Min:

Den är enormt välsydd och snygg Alldeles för lång dock, tog i alldeles för mycket på längden hihi...

Jätte fin. Skulle också vilja se den på....

1/6 2013
  • bridetobe2013
    CarolineJohan skrev 2012-01-07 17:24:52 följande:
    Här är den! Precis så enkel och böljande som jag ville ha den! =)

Underbar!!!!!! Kan du inte sätta på den och ta kort Jätte fin verkligen.....
    1/6 2013
  • bridetobe2013

klicka på visa endast på den personen. Står under bilden... Rörigt jag beskriver....

1/6 2013
  • bridetobe2013
    FelizLane skrev 2012-01-09 12:59:37 följande:
    Slet upp påsen nyss!!!!!! Första anblick helt juvlig :DDDDDDDDD Weoho! Stor, men det förväntade jag mig eftersom jag la till lite på måtten. Men det gör ju inget, jag kan nog få någon som hjälper mig att sy in och upp den. Kär! Ni får se foton sen, mamma och mormor är på G hit nu :D
    Vad skojj. Väntar med spänning
    1/6 2013
  • bridetobe2013

Hittat en till klänning... tur att jag inte måste beställa på ett tag. Om det inte blir ändrade planer och vi gifter oss i rådhuset i sommar. I så fall är det dags nu. Men då känns det bättre med en knälång klänning ev en enklare modell...

gillar den här också

1/6 2013
  • bridetobe2013

funkar inte att ladda upp den

1/6 2013
  • bridetobe2013

Har en sambo som allra helst vill gå till rådhuset och få det avklarat och därefter gå ut och äta. Min dröm var ett kyrkbröllop med efterhörande fest.

Vi är i kompromiss stadiet just nu. Funderingarna lyder: Ev gifta oss på ngn mysig plats (borgerligt) och därefter ha en fest. Klurar på en herrgård beroende på pris....För att kunna bjuda alla och inte bli hatad av sambons släkt (för ja, det blir vi / jag annars) så funderar vi på kuvertavgift. (den som alla älskar att hata)

Bröllopet blir i så fall den 1/6 2013......

Alternativet är annars att vi gifter oss på rådhuset med föräldrarna som vittnen och närmsta vännen. Middag på kvällen. Då vill jag gärna ha en cermoni utomlands nästa sommar. På en strand...

Vill så gärna gifta mig att jag kanske kan gå med på det simplaste. Får se vad sambon känner inför herrgård iden. Skulle ju inte ha ngt emot att bli gift redan till sommaren... Fast mina "komma iform planer" skulle haverera då. Fast det kanske inte gör ngt om man ändå gör det enkelt.....Fast å andra sidan kan jag ju köpa 2 klänningar då. en enkel och en lite finare...

Vad flummigt det här blev

1/6 2013
  • bridetobe2013
    Lommila1 skrev 2012-01-12 08:28:03 följande:
    Tack! jag beställde härifårn daphnebridals.com
    Jätte fin och den sitter verkligen jätte bra på dig. Blir ju 2 helt olika klänningar. Gillar den nog bäst utan. Men ändå med oxå... Jätte svårt! Ser jätte bra ut i vilket fall..
    1/6 2013
  • bridetobe2013
    Lommila1 skrev 2012-01-12 14:36:11 följande:
    den var också fin! den är väl vitvit? eller är det blixten som ljuger? hur sitter den på?
    Men alltså.. Tycker att klänningen sitter mkt bättre på dig än på modellen. Så fin..
    1/6 2013
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!